Zakyath Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 https://www.studio.se/index.php/topic/93104-plain-to-see/ tycker denna låt borde vunnit!
Memphis Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 (redigerat) Helt okej examensmiddag. Kul efterfest utomhus, dansa till Hellström med utsikt över Gbg var inte fel. ☺️ Loreén vann hörde jag, ballt värre. Det e en schysst låt hon sjunger. Imorn ska jag åka o titta på tävling i radiostyrda bilar. Sjukt nördigt. 😄 Har börjat med lite matlagning igen för första gången på flera år. Har gått ut lite löst med nudlar och ärtsoppa i plastkorv och ungsstekt kyckling och sånt. Förr i världen gjorde jag kroppkakor och kallops och såna grejer. Varför slutade du då? Känner mig ensam så jag lockar fram Herr Tinnitus med DT på aphög volym. xD 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=5_v7QrIW0zY Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw. 🥰 Fan va gulligt, seriöst. Fick en tår i slutet men kan bero på att jag e full o blir lite sentimental. xd D xD xD Fan va jag spapmmar. längsta 🥰 Redigerat 27 maj 2012 av Memphis
SadamJR Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Varför slutade du då? Jag tröttnade, + att jag fick jobb så jag hade mindre tid och bättre ekonomi, så det blev en massa färdigmat. Nu har jag mera tid och sämre ekonomi.
Micke H Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Fan va gulligt, seriöst. Fick en tår i slutet men kan bero på att jag e full o blir lite sentimental. xd D xD xD Samma här och det är jag inte rädd för att erkänna. 🥰
Micke H Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Idag är det mors dag. Har redan skickat iväg ett SMS till min lilla mamma. ☺️
SadamJR Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Idag är det mors dag. Har redan skickat iväg ett SMS till min lilla mamma. ☺️ Det var snällt av dej.
CHAE Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 http://www.youtube.com/watch?v=5_v7QrIW0zY Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw. 🥰 Holy godammit, jag behöver inte ens alkohol för att fälla en tår. Helvete! "Aaaaaaaaaaaw"-faktorn är skyhög... 🥰 :wub: 🥰 :wub:
CHAE Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Hej längsta! 😄 Fint väder. Har ingen aning tempratur men det blåser lite. Vi var på förmiddagsutflükt ute vid Gränsö och det var awesome 🥰🙂 VA GÖ NI?
slejnard Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 vi väntar på att fara till syrran i piteå å ta med mor å fira henne.
Micke H Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Good for us ☺️ Vi är bäst! ☺️ Holy godammit, jag behöver inte ens alkohol för att fälla en tår. Helvete! "Aaaaaaaaaaaw"-faktorn är skyhög... 🥰 :wub: 🥰 :wub: Jag menar så! 🥰 LÄTT att jag ska göra något liknande när det är min tur!
CHAE Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Jag tycker vi skickar Arcane Reality till ESC nästa år JAAAA!! 😮🥰😮🥰🙂
Pico Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 har dom ens ett intro som är kortare än 3 minuter? 😕 Därför man röstar på dem... man får en bit i taget och efter ESC-finalen är avklarad har man gått från intro till outro. 😄
slejnard Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Jahaja det blev en snabbvisit till syrran. Fick då smörgåstårta iaf. 😑
Pico Postat 27 maj 2012 Postat 27 maj 2012 Jahaja det blev en snabbvisit till syrran. Fick då smörgåstårta iaf. 😑 Gött se nanting!
Recommended Posts