Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jep! Ozzy Osbourne var i Stockholm ikväll och spelade.

även fast du verkar tycka väldigt illa om sån musik antar jag att du vet vem det är..

Postat

jep! Ozzy Osbourne var i Stockholm ikväll och spelade.

även fast du verkar tycka väldigt illa om sån musik antar jag att du vet vem det är..

Köpte till och med en platta en gång i världen. Sabbath bloody sabbath eller nåt. Tycker ozzy verkar rätt ok.

Postat

jag måste säga att jag är imponerad bara över att gubben fortfarande klarar av att stå upp. han röjde ganska bra på scen också.

Postat

märkte nyss att mitt hjärta håller takt med musiken.

stängde av musiken och tänkte mig lite musik, och så ändrades min hjärtfrekvens avsevärt.

eller så håller jag på att bli tokig.

Postat

Jag såg Ozzy på Hultan. Det var också tusen år sedan 😑

Postat

Jag har bara varit i hultsfred en gång. Det var det året klas malmberg hade åkt dit för knark. Han blev influgen i helikopter till stora scenen och drog nån rutin om att alltihop var ett misförstånd. Han var inte alls knarkare utan snarkare. The charlatans och ma numminen var där oxå.

Postat

Jag har bara varit i hultsfred en gång. Det var det året klas malmberg hade åkt dit för knark. Han blev influgen i helikopter till stora scenen och drog nån rutin om att alltihop var ett misförstånd. Han var inte alls knarkare utan snarkare. The charlatans och ma numminen var där oxå.

Åh fan, där ser man 😮

🥰 @the Charlatans

Postat

Var och tjackade buntband, 3 rullar Gaffa och superlim. Nu jävlar är det F E S T! 😠🥰😠🥰

Mvh

Pappachae

Postat

Morrn!

Jag har fyra bröder. Fast de visste ni säkert.

Det e kul, fast man ser dom inte så ofta längre. =/

Var och tjackade buntband, 3 rullar Gaffa och superlim. Nu jävlar är det F E S T! 😠🥰😠🥰

Mvh

Pappachae

Jävlar i gatan! Chae går loss! Önskar jag kunde kommit.

Postat

Morrn!

Jag har fyra bröder. Fast de visste ni säkert.

Det e kul, fast man ser dom inte så ofta längre. =/

Jävlar i gatan! Chae går loss! Önskar jag kunde kommit.

Har de blivit osynliga? 😮

That's what she said... 😛

HEJ MEMPHAN! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.