SadamJR Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Jag har ingen bror. Fast jag lär ska ha en halvbror nånstans.
Zakyath Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 ozzy var inte så pjåkig, om någon undrade fast den som ville veta det hade väl varit där
SadamJR Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 ozzy var inte så pjåkig, om någon undrade fast den som ville veta det hade väl varit där Är det nån konsert du pratar om?
Zakyath Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 jep! Ozzy Osbourne var i Stockholm ikväll och spelade. även fast du verkar tycka väldigt illa om sån musik antar jag att du vet vem det är..
SadamJR Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 jep! Ozzy Osbourne var i Stockholm ikväll och spelade. även fast du verkar tycka väldigt illa om sån musik antar jag att du vet vem det är.. Köpte till och med en platta en gång i världen. Sabbath bloody sabbath eller nåt. Tycker ozzy verkar rätt ok.
Zakyath Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 jag måste säga att jag är imponerad bara över att gubben fortfarande klarar av att stå upp. han röjde ganska bra på scen också.
Zakyath Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 märkte nyss att mitt hjärta håller takt med musiken. stängde av musiken och tänkte mig lite musik, och så ändrades min hjärtfrekvens avsevärt. eller så håller jag på att bli tokig.
Neosus Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 YO jag har sett Ozzy live för tusen år sedan. Fast det har jag säkert redan skrivit tidigare.. xD 😱 ☺️
SadamJR Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Jag har bara varit i hultsfred en gång. Det var det året klas malmberg hade åkt dit för knark. Han blev influgen i helikopter till stora scenen och drog nån rutin om att alltihop var ett misförstånd. Han var inte alls knarkare utan snarkare. The charlatans och ma numminen var där oxå.
CHAE Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Jag har bara varit i hultsfred en gång. Det var det året klas malmberg hade åkt dit för knark. Han blev influgen i helikopter till stora scenen och drog nån rutin om att alltihop var ett misförstånd. Han var inte alls knarkare utan snarkare. The charlatans och ma numminen var där oxå. Åh fan, där ser man 😮 🥰 @the Charlatans
CHAE Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Var och tjackade buntband, 3 rullar Gaffa och superlim. Nu jävlar är det F E S T! 😠🥰😠🥰 Mvh Pappachae
Memphis Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Morrn! Jag har fyra bröder. Fast de visste ni säkert. Det e kul, fast man ser dom inte så ofta längre. =/ Var och tjackade buntband, 3 rullar Gaffa och superlim. Nu jävlar är det F E S T! 😠🥰😠🥰 Mvh Pappachae Jävlar i gatan! Chae går loss! Önskar jag kunde kommit.
CHAE Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Morrn! Jag har fyra bröder. Fast de visste ni säkert. Det e kul, fast man ser dom inte så ofta längre. =/ Jävlar i gatan! Chae går loss! Önskar jag kunde kommit. Har de blivit osynliga? 😮 That's what she said... 😛 HEJ MEMPHAN! 😄
Memphis Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Fan va snuskig du e då. 😠 Eller e det bara jag som dushar me kläderna på? 😕
Recommended Posts