Neosus Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Du måste ha bättre akassa än jag. Nä de e de ja inte har 😱
slejnard Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Det satt en karl i herrbastun, och plötsligt fick han världens stånd. Han visste inte riktigt vad han skulle göra, men då reser han sig och vrålar. - Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång. En annan kille i bastun sa då till honom. - Stå inte där och vråla, gå in i dambastun istället. Han rusar in i dambastun och fortsätter vråla, med fortsatt könet i hårt stående läge. - Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång. En käring som sitter i dambastun blir förbannad, reser sig upp, tar en skopa kallt vatten och slänger på det ståndaktiga könet. Mannen mister genast erektionen och tittar ner på petter-niklas besviket och utbrister. - Var du bara törstig din lille jävel. 🙂
Pico Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Mäh, slej.. borde du verkligen skriva dagbok här i längsta? 😛
Pico Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Skojar ju bara... klart du skall skriva dagbok här. 😄 Nepp, nu blire tv/film och sen sova. Tjo-to-the-fucking-ho! Vilket roligt liv man lever... xD
slejnard Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 jag har en bror - i australien bor han å en syster. - i sverige bor hon 😑
slejnard Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 http://www.youtube.com/watch?v=McsWKczU6wc de bästa austrainsiska bandet är ju: spela de högt!
Naymari Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 de bästa austrainsiska bandet är ju: http://www.youtube.com/watch?v=ejorQVy3m8E spela de högt! Sångarens röst är så himla obehaglig och lyssna på bara 😱 Annars så ☺️
slejnard Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 shit det kom med många felstavningar i det inlägget! 😮 alltså i mitt
slejnard Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Sångarens röst är så himla obehaglig och lyssna på bara 😱 Annars så ☺️ han e litte speciell. men ack vikkEN HITREFRÄNG! natten CHAE
Neosus Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Ja uschaligen... den har man coverat "sönder" Burning alltså. 😄
slejnard Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 Ja uschaligen... den har man coverat "sönder" Burning alltså. 😄 jaså du åxå 😄 gjorde om versgitarren när vi körde den till nåt lite riffigare.
Neosus Postat 25 maj 2012 Postat 25 maj 2012 svårt att ligga ner å skriva märker jag. 😑 Testa med kursiv kanske det går bättre. 😄 jaså du åxå 😄 gjorde om versgitarren när vi körde den till nåt lite riffigare. Tacksam låt att grejja med egentligen. 😄
Recommended Posts