Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

HEJ!

På tal om skumma mail:

Boyd, Joan joaboyd@edina.k12.mn.us

02:44 (4 timmar sedan)

till hemliga mottagare

Lån Erbjudandet Maila oss för mer info @ robertsloanl@hotmail.com<mailto:robertsloanl@hotmail.com>

Seems legit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh, du skulle ha dumpat headern här istället. 😛

Uschhujedamig... Jag tyckte att hela episoden var obehaglig och blev småparanoid 😮😛

HEJ PICO!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadam, det här med Sonar förresten. Gå inte och lägg ut massa pengar på något annat program, det måste ju för fanken gå att få det där att fungera. Jag kan gärna hjälpa till här framöver något om du önskar och enklast är egentligen via TeamViewer men det kanske inte känns bekvämt? Jag vet inte, det får du avgöra men läs gärna på om hur TeamViewer fungerar.

Jag håller förövrigt med; en konsumentprodukt för 4000kr skall fungera i princip out-of-the-box förutsatt att hårdvaran och eventuella mjukvaruversioner/drivrutiner matchar deras krav.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uschhujedamig... Jag tyckte att hela episoden var obehaglig och blev småparanoid 😮😛

HEJ PICO!! 😄

Häjjä! Så länge det inte är något bifogat och du inte klickar de där 3-4 suspekta länkarna han skrev är det nog rätt lugnt. xD

Skulle kunna vara någon jeppe som sitter hemma med gmailkontot kopplat till outlook eller annan epostklient och att han vill skicka utgående email med annat än gmail-servrar.

Picolurven! 😄

Hej slej! Nyfiken... haru varit på Sleychellerna nån gång? 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken avdelning?

Ohoy!

Vad fattas dig SadamJR? - När du ska läggas in menar jag.

Jag vet inte om det blir av. Har haft sår under en fot i 3 år som en följd av min diabetes och det blir inte bättre. Nu pratar dom om att gipsa upp foten och lägga in mej, men jag vet inte jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Häjjä! Så länge det inte är något bifogat och du inte klickar de där 3-4 suspekta länkarna han skrev är det nog rätt lugnt. xD

Skulle kunna vara någon jeppe som sitter hemma med gmailkontot kopplat till outlook eller annan epostklient och att han vill skicka utgående email med annat än gmail-servrar.

Hej slej! Nyfiken... haru varit på Sleychellerna nån gång? 😄

😆 Näää men dit måste jag juh! 😛

Jag vet inte om det blir av. Har haft sår under en fot i 3 år som en följd av min diabetes och det blir inte bättre. Nu pratar dom om att gipsa upp foten och lägga in mej, men jag vet inte jag.

Kanske värt att prova. Lycka till i vilket fall å krya på foten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadam, det här med Sonar förresten. Gå inte och lägg ut massa pengar på något annat program, det måste ju för fanken gå att få det där att fungera. Jag kan gärna hjälpa till här framöver något om du önskar och enklast är egentligen via TeamViewer men det kanske inte känns bekvämt? Jag vet inte, det får du avgöra men läs gärna på om hur TeamViewer fungerar.

Förstår mej inte på detta riktigt, men det är hyggligt att du engagerar dej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om det blir av. Har haft sår under en fot i 3 år som en följd av min diabetes och det blir inte bättre. Nu pratar dom om att gipsa upp foten och lägga in mej, men jag vet inte jag.

Hm, borde inte en antibiotika-kur hjälpa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår mej inte på detta riktigt, men det är hyggligt att du engagerar dej.

TeamViewer används för fjärrstyrning bland annat men även för att dela skrivbord så man kan visa något för andra. Att faktiskt kunna se och undersöka saker direkt där problemet befinner sig är nästan nödvändigt om det skall gå hyfsat fort att avhjälpa problem. TeamViewer är en enda körbar fil och när man är nöjd med sessionen och inte behöver/vill visa mer kan man ta bort den. Inget installeras och inget finns kvar när man slängt den.

På mitt jobb vore det direkt omöjligt att hålla igång verksamheten på det antal IT-tekniker som vi har nu med tanke på att vi alla sitter på huvudkontoret i Umeå och inte är ute i produktion, lagerplatser eller mindre kontor i varken Umeå eller på andra orter... för att inte nämna säljarna som är på resande fot.

Link to comment
Dela på andra sajter

tumblr_m4j7cpcQZi1qewacoo1_250.gif

Men herregud! 🥰 :wub: 🥰

🥰☺️

vikken kisse ☺️

That's what he said... 😱😮

* * *

God eftermiddag längsta!

@Sadam: hoppas att det löser sig. Keep us posted, m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...