Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

*slap*

😛

It's so on, biatch!

God natt på er, era slapptaskar!

*slap*task 😛

Jaha, nu kom jag på att jag glömt köpa mjölk till frukosten imorgon 😏

Du kan ju alltid försöka klämma ut något ur bröstvårtorna.

Jag bara säger att du kan.

😆 :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bytte avatar 😮

För en gångs skull fick det bli en personlig och seriös. 😑 Tänkte att ni ville se mitt vackra tryne. ☺️

Kan nämna att jag är väldigt full på bilden men försöker se nykter ut. xD

ehee. jag har sett dit ansikte innan 😱

men trevligt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

ehee. jag har sett dit ansikte innan 😱

men trevligt 😑

Ah, fick tänka till lite men kom på var du gjort det. WORDFEUD. 😄 Spelar folk det fortfarande? Känns som den flugan är förbi.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, fick tänka till lite men kom på var du gjort det. WORDFEUD. 😄 Spelar folk det fortfarande? Känns som den flugan är förbi.

Haha 😛

Trodde inte du skulle komma på det ☺️

Min mamma spelar det,, men annars har det svalnat rätt rejält x)

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Kom ihåg en "rolig" flugan-i-soppan-historia bara för det:

-"Ursäkta kyparn, det är en surfingbräda i min soppa."

-"Ja, det är årets fluga.. "

😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ett filmklipp på Memphan...någonstans 😱

Han lirar gura... ett jätteJÄTTEsvårt stycke... Faktiskt. Sådeså 😠

Kom ihåg en "rolig" flugan-i-soppan-historia bara för det:

-"Ursäkta kyparn, det är en surfingbräda i min soppa."

-"Ja, det är årets fluga.. "

😕

*slap*

you_sc10.png

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag kom hem förut lade jag mig i sängen och råkade somna i en eller två timmar. Det var ju sådär snyggt jobbat, så lär somna sent ikväll. xD

Two-thumbs-up-005.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

😄

Gör så , du gör inget vettigt här ändå.

😛

* * *

Wooo stoppa pressarna. Fick precis det här mailet!

Hej är intresserad av tremstern ring mig imorgon efter 12.00 070********.

Dan E

Ovanför det stod det

⚠️ Det här meddelandet har kanske inte skickats av: e*b*a*@gmail.com

Har aldrig sett det förut så jag kollade upp infon:

Varningen visas om en avsändare påstår sig vara från Gmail, men vi inte kunde bekräfta att e-postmeddelandet kom från en avsändare på Gmail. Exempelvis får du kanske ett e-postmeddelande med support@gmail.com som i själva verket inte skickats från Gmail. All e-post som skickas från Gmail ska ha specifik information i meddelandet (som kallas autentiseringsdata) som kan verifiera att meddelandet skickats från Gmail. Om du ser ett varningsmeddelande som visar att ett meddelande kanske inte har skickats av en Gmail-användare betyder det att autentiseringsdata saknas.

Den information vi använder för att känna av avsändaren ingår i meddelanderubrikerna, men rubrikerna kan vara svåra att förstå. Gmail analyserar den här informationen och visar den i ett lättläst format för att skydda dig.

De data som saknas kan tyda på att meddelandet är förfalskat och inte egentligen skickat av avsändaren, eller att det skickades av avsändaren genom en webbplats eller avsändare som inte ger information om meddelandets ursprung (t.ex. en webbplats som delar en nyhetsartikel med dig). Om meddelandet inte skickades av Gmail, men avsändaren har autentiserat meddelandet och tillhandahållit information om vem som skickade meddelandet, visar vi avsändarens namn och tjänsten som autentiserade meddelandet. Om exempelvis avsändare@gmail.com har skickat ett kort till dig från webbplatsen ecard.com ser du avsändaren som avsändare@gmail.com via ecard.com.

Har aldrig råkat ut för det förut. Känns som det är en bluff. Jag tänker då inte skriva någonting tillbaka iaf. Även om mobilnumret faktiskt går till en tjomme i H-borg. Nää, det här känns läskigt 😱

🙁

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Känns ännu mer som en bluff då jag edith:at vend-annonsen och skrivit ut att TRemstern är SÅLD (och nu har jag plockat ut den helt och hållet ur bilden)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...