Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

jag tycker det låter som att du tycker jag låter dryg eller så.

jag undrar bara varför det inte funkar.

Ingen fara. Det funkar inte för att man måste va en datanörd, tror jag, och det är jag inte. Köper man ett program för 4 000 borde det bara funka rakt av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen fara. Det funkar inte för att man måste va en datanörd, tror jag, och det är jag inte. Köper man ett program för 4 000 borde det bara funka rakt av.

Men du har väl installerat allt nu? Va de beatscape som bråkar med dig? Men allt annat funkar?

Jag installerade allt utom beatscape nu sista gången det strulade med skiten... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen fara. Det funkar inte för att man måste va en datanörd, tror jag, och det är jag inte. Köper man ett program för 4 000 borde det bara funka rakt av.

Det kan jag hålla med om! Själv är jag pirat... men jag ska ta och köpa på riktigt sen. Men det är så lätt att tjuva, svårt att låta bli.

creds till dig som lever på a-kassa (som jag kan tänka mig inte är någon fantasisumma) men ändå ser till att betala för produkterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du har väl installerat allt nu? Va de beatscape som bråkar med dig? Men allt annat funkar?

Jag installerade allt utom beatscape nu sista gången det strulade med skiten... 😱

Nä, allt funkade och sen fick jag råd om hur jag skulle få in beatscape. Följde instruktionerna och sen började programmet scanna av allting, vilket ledde till att hela skiten gick åt helvete.

Avinstallerade alltihop och installerade igen, men nu är det bara hälften, och de enklaste, av syntarna som laddar upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, allt funkade och sen fick jag råd om hur jag skulle få in beatscape. Följde instruktionerna och sen började programmet scanna av allting, vilket ledde till att hela skiten gick åt helvete.

Avinstallerade alltihop och installerade igen, men nu är det bara hälften, och de enklaste, av syntarna som laddar upp.

Vilket strul 😱🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på dire straits första platta. Satt halva dagarna den där sommarn när plattan kom, och jag egentligen skulle ha haft städjobb på ril linköping som det hette då, nere vid tinnerbäcken och läste kurt vonnegutböcker. Så länge sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på dire straits första platta. Satt halva dagarna den där sommarn när plattan kom, och jag egentligen skulle ha haft städjobb på ril linköping som det hette då, nere vid tinnerbäcken och läste kurt vonnegutböcker. Så länge sen.

Jag köpte just den för ett tag sedan. Blev lite uttråkad när jag lyssnade. Kanske borde lyssna mer, jag gillar ju ändå Sultans of Swing.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte just den för ett tag sedan. Blev lite uttråkad när jag lyssnade. Kanske borde lyssna mer, jag gillar ju ändå Sultans of Swing.

Det blir aldrig samma sak som om man köper plattan när den kommer. Plattan kom mitt i punkvågen och dessutom hade jag just köpt en 900 cc mc. det var tider det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jo, men dom kostar ju oxå pengar.

Sampletank free

LESS INFO

FREE

Download

SampleTank FREE Sounds

Sample based sounds (parent): 58

Preset sounds (child): 146

Combi sounds (combi): 0

Total sounds: 204

Total size: 579 MB

Bass:

2 instruments, 2 variations

Acoustic Guitar:

1 instrument, 2 variations

Electric Guitar:

4 instruments, 7 variations

Acoustic Drums:

1 instruments, 18 variations

Electronic Drums:

2 instruments, 7 variations

Loop:

2 instruments, 1 variations

Synth:

10 instruments, 18 variations

Synth / 1970 Minimoog:

2 instruments, 3 variations

Synth / 1972 Modular Moog:

1 instrument, 3 variations

Synth / 1975 Taurus:

1 instrument, 2 variations

Synth / 1981 Concertmate MG-1:

1 instrument, 4 variations

Synth / 1982 Memorymoog:

1 instrument, 2 variations

Synth / 2002 Minimoog Voyager:

1 instrument, 2 variations

Synth / 2006 Little Phatty:

1 instrument, 2 variations

Tron:

4 instruments, 9 variations

Native instruments

Freeware bundle including three Players: KONTAKT 5 PLAYER + FACTORY SELECTION, REAKTOR 5 PLAYER + FACTORY SELECTION, GUITAR RIG 5 PLAYER + FACTORY SELECTION.

http://www.ikmultimedia.com/products/sampletank/index.php?pp=sampletank-2-xl-versions

http://co.native-instruments.com/index.php?id=komplete8playersdlmacpc

Redigerat av Henber77
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...