Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har fortfarande inte fått min. Postens nedskärningar.

Adlibris tror jag är billigast online, fysiskt vet jag inte hur det är i Göteborg. Finns på några ställen i Stockholm.

🙂

Ska leta.

Postat

🙂

Ska leta.

Leta inte ihjäl dig, det är fullt möjligt att den inte finns alls i hela gbg. I sthlm finns den på små skitställen.

Postat

Leta inte ihjäl dig, det är fullt möjligt att den inte finns alls i hela gbg. I sthlm finns den på små skitställen.

Jag tänkte mer på stora Presstopp, Drottninggatan eller Dolores på Skolgatan som har mycket udda.

Juholt sitter kvar. Jippie.

Tror du det?

Är det bra för SAP?

Postat

På dessa två låtar spelar jag trummor ☺️

Inte bandets bästa låtar enligt mig men de enda två som jag hittills spelat in på och som har fått en grovmix 😑

Svängiga trummor Pazo! Nice! ☺️

Postat

Hej och välkomna till ännu ett avsnitt av Joachome svarar.

Vi har fått in en fråga från en D-batt. Jag citerar:

Joachome skrev i en tråd att SadamJr har ett äss i rockärmen. Jag begriper ingenting. Vad är detta för dag? 😮

Ofta använder man uttrycket "ess (eller äss) i rockärmen" symboliskt. Det innebär alltså inte att personen i fråga har ett kort i rockärmen. Man behöver egentligen inte ens ha en rock på sig.

Uttrycket anspelar på att personen i fråga i en aktivitet - kanske en debatt eller en tävling av något slag - har något att bidra med som övriga inte har räknat med. Ett oförutsett drag, så att säga.

På fredagar uppskattar Joachome, precis som många andra forummissbrukare, att vara lite putslustig. Joachome har uppfattningen att det bidrar till en mer uppsluppen stämning på forumet, vilket passar en stundande helg.

Därmedelst behövs egentligen ingen täckning för påståendet att SodomSr eller någon annan egentligen innehar ess i rockärmen. Det räcker att antyda att annan forummedlem saknar alla kort i leken.

• Gilla 2
Postat

Det räcker att antyda att annan forummedlem saknar alla kort i leken.

Aaaaaaaaaaaa......

talldanken

Jag har inhandlat grillchips å ranchdip.

God smak!

Trodde det fanns chips med vitlök.

Själv är jag ingen chipsmänniska direkt.

Ska göra 500 situps strax.

Postat

Nu ska jag nog handla popcorn och öl för mammas pengar.

Inga riskakor?

Jag var ironisk. Är aldrig du det?

Ytterst sällan, men det förekommer.

Postat (redigerat)

Folk som tycker att riskakor är snacks har problem.

Ja.

Har ni ätit surströmming?

Det är Riksdagsval 2014.

Vad tror ni om utfallet?

Hej Overkill!

Redigerat av debatt
Postat

Jag har bara druckit två öl men OJ vad jag känner av det.

Har varken fått svar eller brev.

Jag köpte två öl. Trefemmor. Vad drack du för sort?

Jag har inte heller fått brev. Jävla iBella. Det värsta är att jag blir så jävla glad bara när hon kommenterar min blogg eller skriver till mig på facebook osv osv, känner mig som en kvinnomisshandlad tjej som klänger sig kvar vid sin kille.

Postat

Jag köpte två öl. Trefemmor. Vad drack du för sort?

Jag har inte heller fått brev. Jävla iBella. Det värsta är att jag blir så jävla glad bara när hon kommenterar min blogg eller skriver till mig på facebook osv osv, känner mig som en kvinnomisshandlad tjej som klänger sig kvar vid sin kille.

Jag drack två spendrups på fat. Sen har jag tre andersson (jättebilliga) och två falcon också.

Postat

Jag drack två spendrups på fat. Sen har jag tre andersson (jättebilliga) och två falcon också.

Drack du från en tallrik?

Andersson har jag aldrig hört talas om. Falcon har jag druckit någon gång. Nu köpte jag den där som inte heter Staropramen men nästan, för den gör sig bra som folköl, andra blir lätt blaskiga.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.