Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

En fråga.

På företaget jag exjobbar på och skall sommarjobba på så vet de fortfarande inte om de kan anställa mig till september då jag slutar.

Hur länge ska jag vänta innan jag söker andra arbeten? Hur lång tid innan är rimligt att de bör gett mig ett svar? 😕

För jag vill gärna jobba där men har ju hittat andra intressanta jobb också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick du inte hjälp på forumet? Har de ingen support som kan hjälpa dig?

Reaper kostar knapp en femhundring och kan hämtas ner gratis för att testa. Det ligger på 5 Mb. Kan ju vara en utväg om du aldrig får ordning på det iaf.

Stabilt program enligt mig iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga.

På företaget jag exjobbar på och skall sommarjobba på så vet de fortfarande inte om de kan anställa mig till september då jag slutar.

Hur länge ska jag vänta innan jag söker andra arbeten? Hur lång tid innan är rimligt att de bör gett mig ett svar? 😕

För jag vill gärna jobba där men har ju hittat andra intressanta jobb också.

Sök, finns inget att vänta på. Ska du stå där i september månad med ett alternativ och de bjuder 22kr i timmen då eller när du börjar vara sen med hyran liksom? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Sök, finns inget att vänta på. Ska du stå där i september månad med ett alternativ och de bjuder 22kr i timmen då eller när du börjar vara sen med hyran liksom? 😛

Alright, sant. Tack för the heads up Pico.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

För de har ju liksom fått chansen att anställa mig direkt istället för att ge mig sommarjobb igen, nu när jag tar examen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...