Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Försökte installera beatscape som är en del av sonar med hjälp av goda råd från cakewalk forum. Programmet började scanna x86-mappen och slutade aldrig. Nu har jag avinstallerat sonar och ska börja om från början. Jag hatar datorer.

Postat

Håller med om brudarna, så JÄFFLA fina brudar ute nu. Överallt! Vart man än vänder blicken! Fyfan!

Som jag sade till en polare igår. Det är inte lätt att vara kille i sånna här tider.

😛

Postat

Som jag sade till en polare igår. Det är inte lätt att vara kille i sånna här tider.

😛

Am-Fucking-en! xD

Pro-tip - solglasögonen är din vän. ☺️

Postat (redigerat)

Någon som vill med utomlands i sommar?

Jag e sjukt sugen men har ingen att dra med. 🙁 Ingen polare kan av olika anledningar. Kanske skulle man dra iväg själv.

Typ något soligt varmt där man kan vågsurfa.

Redigerat av Memphis
Postat

Någon som vill med utomlands i sommar?

Jag e sjukt sugen men har ingen att dra med. 🙁 Ingen polare kan av olika anledningar. Kanske skulle man dra iväg själv.

Typ något soligt varmt där man kan vågsurfa.

Ta med dig Sadam 🙂

Postat

Det blir som far och son, typ.

🥰

En skön grej jag brukar säga i skolan eller på företag när vi träffar någon skön lärare eller kollega:

-Jag önskar han var min pappa.

xD

Postat

🥰

En skön grej jag brukar säga i skolan eller på företag när vi träffar någon skön lärare eller kollega:

-Jag önskar han var min pappa.

xD

Så att dom hör det?

Postat

Jag kombinerar de två och skriver ett inlägg med snorren. Chefen ser lite konstigt på mig nu...

Kreativt. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.