Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

nämen hur mycket borde man lägga på en vettig gitarr?? säljer jag guran jag har nu och min gamla stärkare och min pedal så borde jag få runt 6000 med lite tur, blir det av samma skrot och korn som jag redan har då? hur mycket går en vettig gura på egentligen 😳

Man skulle vilja ha en melon på banken oxå.. så många grejer man vill ha. 😑

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

nämen hur mycket borde man lägga på en vettig gitarr?? säljer jag guran jag har nu och min gamla stärkare och min pedal så borde jag få runt 6000 med lite tur, blir det av samma skrot och korn som jag redan har då? hur mycket går en vettig gura på egentligen 😳

Provspela först och fundera sedan vad du tror skulle passa. Jag tänker mer såhär att du ska ha någonting att utgå ifrån. 6000 är en hygglig summa för gura (Fender har ju den här *Thinline-linjen ute som är ganska bantade priser på 😑 )

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Provspela först och fundera sedan vad du tror skulle passa. Jag tänker mer såhär att du ska ha någonting att utgå ifrån. 6000 är en hygglig summa för gura (Fender har ju den här *Thinline-linjen ute som är ganska bantade priser på 😑 )

Du har inte köpt nåt på ett tag nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Provspela först och fundera sedan vad du tror skulle passa. Jag tänker mer såhär att du ska ha någonting att utgå ifrån. 6000 är en hygglig summa för gura (Fender har ju den här *Thinline-linjen ute som är ganska bantade priser på 😑 )

mjo, men jag tänker såhär att jag har ett hum om vad jag behöver av en gura, och att lista ut vilka guror som ger det kommer nog göra det mycket enklare att leta efter det jag vill ha 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Du har inte köpt nåt på ett tag nu.

Tro mig; jag är på gång 😛

mjo, men jag tänker såhär att jag har ett hum om vad jag behöver av en gura, och att lista ut vilka guror som ger det kommer nog göra det mycket enklare att leta efter det jag vill ha 😑

Mm. Det förstås 😑

Fast om du vill ha ett "hum" om det så är det väl inte humbuckers som gäller? 😳

:erik:

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast om du vill ha ett "hum" om det så är det väl inte humbuckers som gäller? 😳

😄

Spara nån tusing till och kolla efter en amerikansk strata! Kan finnas en del bra japanska beggade inom din budget åxå som är heeeeeeeeeeeeeeeeeelt okej. 😉

någon tusing till borde jag kunna skrapa ihop 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...