Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

När de tonerna spelas har ingen betydelse, de skulle ju låta likadant om de spelades med samma utrustning idag. Men det var ju på 80-talet de spelades framförallt, så därför skrev jag så. Det är sant ju.

spypåse fram

Inte nog med basen - den har även den där vedervärdiga smask-virveln.

Fy fan!

Det är inget fel på bandlös bas.

Postat

Joachome skrev i en tråd att SadamJr har ett äss i rockärmen. Jag begriper ingenting. Vad är detta för dag? 😮

All reklam är bra reklam.

Postat

Nyhetsroboten e fasiken lite sen med sina nyheter.

Det där med nya trumkitet till ezdrummer visste jag om sedan flera veckor tebax.

...appropå iingenting. 😑

Postat

Det är inget fel på bandlös bas.

Mer på sättet att spela.

Nån som hört talas om Synthaxe - och vad tycker ni?

Nyhetsroboten e fasiken lite sen med sina nyheter.

Det där med nya trumkitet till ezdrummer visste jag om sedan flera veckor tebax.

...appropå iingenting. 😑

Det kanske är ingenting att ha då?

Postat

Ibland känns det lite konstigt att man bli anförtrodd med så mycket fast man är oskuld. Får ha visakort, åka tåg alldeles själv osv.

Postat

Det var ju två här i Längsta som kallade varandra indirekt för djävla idiot varpå MickeH sedan sa hejdå! Tydligen bara jag som har läst det förutom de två inblandade.

Lite skit rensar magen.

Postat

Ibland känns det lite konstigt att man bli anförtrodd med så mycket fast man är oskuld. Får ha visakort, åka tåg alldeles själv osv.

Och gå på offentlig toalett icke att förglömma.

Postat

Har du skickat in?

Har med två texter i senaste numret av Det grymma svärdet. Fräsigt värre.

Så han är min, och han är förläggare, men "min förläggare" är väl på gränsen till grövre än grov överdrift.

Postat

Har med två texter i senaste numret av Det grymma svärdet. Fräsigt värre.

Så han är min, och han är förläggare, men "min förläggare" är väl på gränsen till grövre än grov överdrift.

Ok. Vad bra!

Postat

Jag kanske borde såga.

Det är ju rätt intressant att då de grävde utanför här, slog och höll på (hela dagen tills nu), så skakade min arm om den låg helt stilla på armstödet eller på skrivbordet.

Vibrationer Allan.

Postat

Det grymma svärdet - hur ofta kommer den ut?

Fast vad vet jag, jag är ju bara 13 år 😆

...märks det att jag är trött? 😕

Aaaa...

Bbbb...

Cccc...

Dddd...

Postat

Det grymma svärdet - hur ofta kommer den ut?

Fyra gånger om året med nöd och näppe tror jag. Eller tre? Tillräckligt många för att få stöd.

Postat

Nu ska jag ner på stan och hämta min tjej.

Herrå!

Jag har fortfarande inte fått min. Postens nedskärningar.

Var kan man köpa den?

Adlibris tror jag är billigast online, fysiskt vet jag inte hur det är i Göteborg. Finns på några ställen i Stockholm.

Postat (redigerat)

NEEEJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!

Skulle inte sagt för mycket. Nu börjar de här utanför igen, så att jag inte ens kan tala i telefon samtidigt.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.