Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

fan vad irriterande... här var jag nästan ikappläst, och så plötsligt är man tillbaks och läser inlägg från ett par dagar innan nyår. Känner mig lite som han i måndag hela veckan.

totally worth it tho xD

(var nog för bakfull senast för att kunna läsa om picos bravader)

Postat

Jag är här. Var på stan nyss, köpte cigg och cola light. Ganska varmt idag, sommaren har kommit.

Jag tror du kan vara bipolär...

Postat

chips e som en drog.

De va därför dom drog.

Där fick du svaret, Linus!

☺️

Tack! Men du äter väl bara kakor av avataren att döma? Inga muffins längre heller?
Postat

Sopa! 😛 Gör't! Ska se när jag får tid att greja med basen också 😱

inget brådska... jag har ändå tre tentor nu inom loppet av tre veckor så hinner inte göra jättemycket själv...

Postat

-Minusmedlem och Linusmedlem

Sinusmedlem?
Postat

Inte jag heller.

Jag hade hållt på ett tag redan här... och nu är klockan halv tio.

Ute kvittrar fåglarna och solen har precis gått ner. Ser fint ut.

Postat

Jag har magsjuka. Känns som jag åker karusell fast jag ligger still i sängen. a015.gif

Postat

S:t persgatan bodde jag på. Inte så långt ifrån där de sköt för någon månad sedan.

Kollektivet jag hängde i bodde på S:t Persgatan 😑 Precis i korsningen.

Postat

Är monumentalt trött 😳🤪

Ställ dig mitt i parken å sov då... 😆 :lol: 😆 :lol: Sicken humor 😆 :lol:

...eller nej. 😑

Postat

Hej era nötter!

Kommer hem, solar i näheten av bikinibrudar, åker till bandmedlem o spelar in gitarrer, jag sköter spakarna vid datorn, dricker bärs och säger när det låter otajt. xD

Soft dag. 😄

Postat (redigerat)

Vi har fått färdigredigerade bandfotona nu. 😄

IMG_3958.jpg

Feta bilder! 😮 Seriöst!

Kanske dags för oss i vårt band att ta nån bild snart. 😕 Nu när vi fått sångare o färdiga låtar. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Man skulle kunna säga att vi sliter i vårt anletes svett! ☺️

😄

😮

😮 :o

😄

😄 :D

Med så många smilys så anar jag sarkasm. 😕

😛

Är det inte så man vill spy?

Svar nej

Postat

Fidden kör en sån där megaikappläsning. Det är nästan ingen som gör det nuförtiden.

Jag hade gärna läst ikapp allt jag missat men skulle ta cirka 2 veckor heltid. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.