Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Sweet ju 🙂

ÄR varmt här också. Var ute på en promenad förut med familjen. Ganska soft faktiskt.

Glömde köpa allergipiller, så imorrn måste jag ta mej ut och köpa allergipiller, om jag kan ta mej ut för allergin jag har, eftersom jag glömde köpa allergipiller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde köpa allergipiller, så imorrn måste jag ta mej ut och köpa allergipiller, om jag kan ta mej ut för allergin jag har, eftersom jag glömde köpa allergipiller.

Höjden av moment 22.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde köpa allergipiller, så imorrn måste jag ta mej ut och köpa allergipiller, om jag kan ta mej ut för allergin jag har, eftersom jag glömde köpa allergipiller.

Har för mig att man kan ta en injektion (typ redan om hösten) som ska vara fullgott skydd mot allergi... (?)

Link to comment
Dela på andra sajter

En ny person i längstatråden alltså? 😮 ewroL? 😮 Hej! 😮

😮

Det här är alltså Memphis; forumuggla, en jävel på klaviatur (och arr) och sympatisk. All around good guy m a o 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Har för mej, var det undersköterska du var?

Är inte helt säkert though. Kom ihåg att det var något mot just pollenallergi. Kompisen är allergisk mot gråbo (inte samhället that is XD) och han fick tipset från sin läkare men vägrar ta den där injektionen 😳 På honom brukar det kulminera runt midsommar.

Japp, stämmer 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte helt säkert though. Kom ihåg att det var något mot just pollenallergi. Kompisen är allergisk mot gråbo (inte samhället that is XD) och han fick tipset från sin läkare men vägrar ta den där injektionen 😳 På honom brukar det kulminera runt midsommar.

Japp, stämmer 🙂

Om det kulminerar runt midsommar är det gräs han är allergisk mot. Gråbo kommer senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det kulminerar runt midsommar är det gräs han är allergisk mot. Gråbo kommer senare.

Åh fan. Så är det nog. Har inte koll på allergierna men han är i alla fall nära-döden-allergisk vid just midsommar. Helt galet.

Jag är allergisk mot hög stress, som resulterar i symtom som näsblod, flera gånger per dag som värst.

😮🙁

Själv är jag allergisk mot...eeeh...öööh....hmmmmm.....iiiiiiih.....

:grahn:

Mot ...err..dig själv? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fick jag hjälp av chuckebaby på cakewalk forum med registrering så nu är jag kanske på väg iallafall.

Sweet! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Förr gillade jag honom inte alls, men senaste åren så har jag börjar gilla honom skarpt. Rätt sjukt ändå!

Jag lyssnade på honom lite grand när jag var yngre. Men det var väl bara för att alla tjejer i samma ålder var popare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...