Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Japp 😄 Det gick ju så bra förra gången 😛

Mäh, klart det gjorde... verkar ju ha besvärat er mer än mig och då äre nåt konstigt. xD

Om jag orkade skulle jag läsa igenom det igen men jag minns inte riktigt när det var. Typ just innan nyår?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ffs, börjar bli vin-emo. xD Dags att ta sig en whisky, en rök, olla balkongräcket och sen gå och lägga sig att sova så kanske man vaknar upp till något annat än en fjortistjej.

Hmm, jag kanske är något på spåren... xD Vin iofs, men jag kanske fortsatte med GT därefter.
Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh, klart det gjorde... verkar ju ha besvärat er mer än mig och då äre nåt konstigt. xD

Om jag orkade skulle jag läsa igenom det igen men jag minns inte riktigt när det var. Typ just innan nyår?

Jag vart inte ett dugg besvärad. Jag garvade som fan åt det.

Dagen innan nyårs that was 😉

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Största tecknet på att en butik har bra service är när kunden som tänkt köpa en vara för 4kkr istället kommer hem med en flaska gin och en jäger från grannbutiken. 😏

Ahh, nu har jag hittat rätt. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det var värt en fink. Håller du inte med mej? Tycker hon verka va värsta prettotjejn.

Absolut! 😄 Hennes stylist går på syra eller är helt världsfrånvänd 😮

Antagligen får jag en varning för tok-OT. Totally worth it though 🙂

Hm, jag har nog inte ens hört henne sjunga låten eller sett några intervjuer med henne 😱😊 Jag lever i ett musikmässigt vakuum såklart.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag faktiskt lyssnat på låten. Är inte imponerad. Det ihop med Ronja Rövardotter-frisyren, sopkläderna och en oerhört ryckigt dansstil (är det det här som kallas "rejv" 😛😉 ) gör att man dör lite inombords och kräks lite i munnen över att man ska skicka iväg det här ut i Europa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, jag har nog inte ens hört henne sjunga låten eller sett några intervjuer med henne 😱😊 Jag lever i ett musikmässigt vakuum såklart.

Låten är helt ok, men det är en poplåt för fan. Hon blir bara för mycket. När hon drar igång det mest hysteriska armviftandet tror man att hon ska dra en axel ur led.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]Hon blir bara för mycket. När hon drar igång det mest hysteriska armviftandet tror man att hon ska dra en axel ur led.

😆

Eller HUR! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahh men fö fäään. Jag föreslår en ny längstaregel, nämner vi trådar från de mindre viktiga delarna av forat får vi fan länka också. xD

Men jag gjorde ju det. Det första var bara en liten teaser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag gjorde ju det. Det första var bara en liten teaser.

Ser inget Chae-trollande där men visst, en andra regel kan vara att man bitchslappar Pico lite så där till synes random men troligen ändå helt befogat.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser inget Chae-trollande där men visst, en andra regel kan vara att man bitchslappar Pico lite så där till synes random men troligen ändå helt befogat.

😳

Jag light-trollade Loreen-tråden. Fö' fan karl, nu får du ta dig samman 😛 *slap*

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Jag light-trollade Loreen-tråden. Fö' fan karl, nu får du ta dig samman 😛 *slap*

Asså det var ingen form av pik för jag kände mig attackerad eller så, mer bara att det troligen är befogat att bitchslappa mig... xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Asså det var ingen form av pik för jag kände mig attackerad eller så, mer bara att det troligen är befogat att bitchslappa mig... xD

Återigen är lugnet återställt i längsta.

0.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...