Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu ska väl inte jag locka dig med en trippel igen eftersom det var ett ynka mål ifrån vinst förra gången på en. Derby-Southampton tror jag visas på TV4sport.

Cardiff-Ipswich säkert kryss?

Tycker det är hopplöst att hitta säkra kryss. Ipswich har bara en oavgjord.

Postat

Har fått ett pris från en firma nu om en sån där skylt i metall med texten "Så mycket reklam du kan bära, tack!" 732 inkl moms exkl frakt. 🙂

Det fanns inga sådana inne sa han och såg ut som om jag var konstig.

Postat

Tycker det är hopplöst att hitta säkra kryss. Ipswich har bara en oavgjord.

Ja, just därför tänkte jag att de närmade sig en oavgjord. De har bra form nu,

jag är t.o.m. lite "rädd" för tvåa. De har höjt sig sedan de slapp Roy Keane som

manager och fick Paul Jewell, som var den som förde upp Wigan hela vägen i serie-

systemet från Vuxhall Conference som det hette då (amatörserien, femman).

Postat

När de tonerna spelas har ingen betydelse, de skulle ju låta likadant om de spelades med samma utrustning idag. Men det var ju på 80-talet de spelades framförallt, så därför skrev jag så. Det är sant ju.

spypåse fram

Inte nog med basen - den har även den där vedervärdiga smask-virveln.

Fy fan!

Och Jesus JÄVLAR det var uschligt och för jävligt-faktorn är skyhög (som säkert hr Young också var)! 😮😠

Man kan ju bara tänka sig att alla satt totalt påkolade i kontrollrummet och sa:

"Fan grabbar, det här är så jäääävla vackert!" Bleh!

Och virveln... don't get me started on that one 😠 Den är ju för jävlig!

Han tröttnade på någon här.

Jaså jaha.

Postat

Ja, just därför tänkte jag att de närmade sig en oavgjord. De har bra form nu,

jag är t.o.m. lite "rädd" för tvåa. De har höjt sig sedan de slapp Roy Keane som

manager och fick Paul Jewell, som var den som förde upp Wigan hela vägen i serie-

systemet från Vuxhall Conference som det hette då (amatörserien, femman).

Du är mer påläst än jag.

Postat

Joachome skrev i en tråd att SadamJr har ett äss i rockärmen. Jag begriper ingenting. Vad är detta för dag? 😮

Det är ju fredag ffs. Det säger väl allt...

Postat

Overkill har en släkting som är med i bandet tötas som gjorde en cover av den där.

wOOt! 😮 Stenhårt ju!

MickeH skulle väl dra ner på längstandet?

Åh fan.

HEJ PAZO! 😄

Postat (redigerat)

Du är mer påläst än jag.

Ok. Sedan är det ju så att Ipswich sålde kelgrisen Connor Wickham innan transferfönstret stängdes och då fick de in så mycket pengar att de kunde investera i 6 nya spelare! ☺️ Bl.a. skaffade de ju Michael Chopra, duktig forward, från just Cardiff som de möter nu. Ipswich har ju dessutom två spelare i irländska landslaget (Andrews o Delaney) som möter Estland i Play off till EM nästa sommar i Polen & Ukraina. Hoppas de klarar det, även om det vore rätt kul med en underdog som Estland också.

Connor Wickham är ju f.ö. den som Engelska landslaget ska bygga upp sitt anfallsspel mot när Rooney slutar (och Peter Crouch).

Redigerat av debatt
Postat

HOT GYALA HOT GYAL

Nu talar du i tungor igen, Pazo 😆 Nog för att du är från bibelbältet men det här är ju löjligt ☺️

Postat

Ja?

Det var ju två här i Längsta som kallade varandra indirekt för djävla idiot varpå MickeH sedan sa hejdå! Tydligen bara jag som har läst det förutom de två inblandade.

Postat

Jag längtar till den dagen det blir en irl fest och några av er skall dit.

🙂

Det är nog bäst för dig om du stannar hemma för vi lär ju slå dig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.