Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Postat (redigerat)

VA GÖ NI? 😮

Blev väckt av en bandmedlem som ringde o sade att jag inte betalt lokalhyran på 4 månader. xD

Kom på att jag försovit mig till att lämna tillbaka en hyrbil. xD

Sticker iväg o gör det, sen hem o spela datorspel fram till nu. 😄

Nu ska jag in te stan o shoppa lite kläder och ikväll dricka bira me polare. 😮☺️

Såaaateeee

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Blev väckt av en bandmedlem som ringde o sade att jag inte betalt lokalhyran på 4 månader. xD

Kom på att jag försovit mig till att lämna tillbaka en hyrbil. xD

Sticker iväg o gör det, sen hem o spela datorspel fram till nu. 😄

Nu ska jag in te stan o shoppa lite kläder och ikväll dricka bira me polare. 😮☺️

Såaaateeee

Ditt liv verkar va ett fullständigt kaos.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Blev väckt av en bandmedlem som ringde o sade att jag inte betalt lokalhyran på 4 månader. xD

Kom på att jag försovit mig till att lämna tillbaka en hyrbil. xD

Sticker iväg o gör det, sen hem o spela datorspel fram till nu. 😄

Nu ska jag in te stan o shoppa lite kläder och ikväll dricka bira me polare. 😮☺️

Såaaateeee

Sweet! ☺️

Ditt liv verkar va ett fullständigt kaos.

Nja, inte i närheten av Chaes liv. 😛

😆 :lol: 😄😎😱

XD

Trial and error

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Om man skulle skaffa en katt, eller en vandrande pinne eller nåt?

En vandrande pinne såklart. Den döper du till Urban. Eller iofs:en katt som du döper till Martin vore också ball. Då kan du stå och ropa på den "Martin. Martin!!" 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

skaffa en koala

En vandrande pinne såklart. Den döper du till Urban. Eller iofs:en katt som du döper till Martin vore också ball. Då kan du stå och ropa på den "Martin. Martin!!" 🙂

Koalor är världens näst tråkigaste däggdjur. Äter bara eucaluptusblad av vissa arter, och när de inte gör det sitter de bara och glor. Dessutom får de enorma öroninfektioner där varet bara rinner.

Skulle jag skaffa ett djur som kommer när man kallar på det skulle det få heta tittut eller bingo eller fritt fram eller nåt sånt. Skulle nog väcka den del uppmärksamhet.

Fördelen med vandrande pinnar är att dom förökar sej själva har jag hört. Då kan man sälja av avkomman till alla som vill ha. Om det inte funkar ska man klippa den man har itu eftersom alla delar växer ut igen, då har man ett par och så kan dom göra nya pinnar man kan sälja. Man har det inte så fett på a-kassa.

Man skulle ha blivit zoolog.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Skulle jag skaffa ett djur som kommer när man kallar på det skulle det få heta tittut eller bingo eller fritt fram eller nåt sånt. [...]

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 :lol: 😄😎😱

😛

Koalor är världens näst tråkigaste däggdjur. Äter bara eucaluptusblad av vissa arter, och när de inte gör det sitter de bara och glor. Dessutom får de enorma öroninfektioner där varet bara rinner.

Fördelen med vandrande pinnar är att dom förökar sej själva har jag hört. Då kan man sälja av avkomman till alla som vill ha. Om det inte funkar ska man klippa den man har itu eftersom alla delar växer ut igen, då har man ett par och så kan dom göra nya pinnar man kan sälja. Man har det inte så fett på a-kassa.

Man skulle ha blivit zoolog.

Vi hade vandrande pinnar förr och jag vill påstå att de är minst lika tråkiga som koalor (utan att haft en koala dock).

Vandrande pinnar bara står o gungar o sitter o stirrar in i en vägg hela dagarna. Däremot är de lättskötta, man typ ger dem ett salladsblad i veckan. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Vi hade vandrande pinnar förr och jag vill påstå att de är minst lika tråkiga som koalor (utan att haft en koala dock).

Vandrande pinnar bara står o gungar o sitter o stirrar in i en vägg hela dagarna. Däremot är de lättskötta, man typ ger dem ett salladsblad i veckan. xD

Men har dom några öroninfektioner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst, och sen kanske det slår ut små löv på dom. Dom heter vandrande pinnar, inte vandrande kvistar.

Fine, då fjällar de väl och därefter hoppar de ned i en papplåda i frysdisken hos Ica.
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

[...] bara står o gungar o sitter o stirrar in i en vägg hela dagarna. Däremot är de lättskötta, man typ ger dem ett salladsblad i veckan. xD

Låter ju som vilken längstaian som helst... 😕😑😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Käkar Cheez Cruncherz och dricker folköl. Var lite småpepp på en liten buzz från ölen men det verkar ju inte hända. Inte heller har jag någon kicker som kunnat dra igång den. </lyxproblem>

Link to comment
Dela på andra sajter

Amfetamin lär ju iofs funka när jag tänker efter, men det är väl kanske ingen höjdare att ta som kicker. En whisky dock, satan i gatan... eller varför inte en "Pico i längsta"-klassiker, G&T. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...