SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 😮 Fett då! 😄 Vi med faktiskt men det går extreeeeeeemt långsamt. xD Så tippar på skivsläpp sådär runt år 2025. Då är jag förmodligen död.
Zakyath Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 I'm getting there...i ett bibliskt tempo iofs XD Svårt iofs att lägga bas med den trumfiguren 😳😕 Jag fyller ju ut ganska mycket eftersom att trumkompet är tämligen simpelt. Har plockat ut basgången iofs men det kanske inte alls blir samma sak när de "riktiga" trummorna är där. vill du ha gitarren utan trummor? då kan man kanske göra trumkompet efter din basgång istället 🙂
Micke H Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 😮 Fett då! 😄 Vi med faktiskt men det går extreeeeeeemt långsamt. xD Så tippar på skivsläpp sådär runt år 2025. xD Vi gjorde en liten making off från när vi spelade in trummorna. ☺️
Neosus Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Okej då vet jag. 😛 Jarå såatte. Ska fixa nån grund sedan... schuuu. ☺️ Kul att se dig igen förexten. 😎
Neosus Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 xD Vi gjorde en liten making off från när vi spelade in trummorna. ☺️ http://www.youtube.com/watch?v=w064BEYrk-I Ni är jävligt feta. ...eller alltså inte feta. Eller ja nej alltså. Grymt fett menar jag. Jo...alltså ja. 😎
Memphis Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Kul som fan att höra av dig ju 🥰☺️ Detsamma fan! Man har ju saknat hänget här liksom. ☺️ Det går bra tycker jag allt. Familjen mår bra, jobbet går väl också helt okej (slutar på medicinmottagningen i augusti though och därefter blir det förmodligen avd. 4 eller 5 (de har usk-tjänster i överflöd och jag blir ju inlasad såatteee...), musiken haltar. Håller på med en basgång iofs 😮 Skapar lite musik när "tid finns" (vilket inte är alltför ofta XD). Alright, gött att höra Chae. 🙂 Hojta när du spelar in något, alltid kul att höra. Hur är det med dig? Hur går allt? Plugget är du snart klar med? Musiken? Jo tack, nu är det väldigt bra, med tanke på att utbildningen strax e klar. Fast har mått rätt kast senaste månaderna bara pga megastress och vissa jobbiga människor men nu artar det sig. Ugglorna? xD Min äldre halvsyster lade upp en bild på fejjan häromdagen där hon höll i en liten uggla, typ en unge. Sjukt söt var den. 🥰
CHAE Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 vill du ha gitarren utan trummor? då kan man kanske göra trumkompet efter din basgång istället 🙂 Neh. Nu kör vi på det här. Skönt att ha ett tempo att till ju 🙂 Vi får plocka russinen ur kakan senare 😑
Neosus Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 nej russinet ska va kvar i kaka. Annars är det ingen russinkaka... 🤪😕
Micke H Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Ni är jävligt feta. ...eller alltså inte feta. Eller ja nej alltså. Grymt fett menar jag. Jo...alltså ja. 😎 Vad kallar du oss?? 😠 Du kan va! 🥰
Zakyath Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Neh. Nu kör vi på det här. Skönt att ha ett tempo att till ju 🙂 Vi får plocka russinen ur kakan senare 😑 ja okej, gjorde dock trumgången på under tio min så är knappast särskilt fäst vid den 🙂
SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Jo tack, nu är det väldigt bra, med tanke på att utbildningen strax e klar. Fast har mått rätt kast senaste månaderna bara pga megastress och vissa jobbiga människor men nu artar det sig. Vilka då?
Memphis Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 (redigerat) xD Vi gjorde en liten making off från när vi spelade in trummorna. ☺️ http://www.youtube.com/watch?v=w064BEYrk-I Shit va kul! 😄 Jäklar va tajt eran trummis är. Låter svinbra,. Och era låtar e fan proffsiga ju! Gillade fotöljscenen. xD Redigerat 17 maj 2012 av Memphis
Memphis Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Vilka då? Polare med brist på empati och respekt. Finns ju folk till allt. Idag har jag vårstädat lägenheten. Imorn ska jag till Ikea o handla. Vad händer till helgen då Saddam?
SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Polare med brist på empati och respekt. Finns ju folk till allt. Idag har jag vårstädat lägenheten. Imorn ska jag till Ikea o handla. Vad händer till helgen då Saddam? Inte ett skit, men nu gjorde sverige 1 - 0 så det är rätt bra ändå.
SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Polare med brist på empati och respekt. Finns ju folk till allt. Idag har jag vårstädat lägenheten. Imorn ska jag till Ikea o handla. Vad händer till helgen då Saddam? Vad ska du köpa? Krukväxter?
Memphis Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 (redigerat) Inte ett skit, men nu gjorde sverige 1 - 0 så det är rätt bra ändå. Alright, då ska vi se om jag hängt med. Hockey VM, Sverige-Tjeckien, kvartsfinal? /Memphan - Sportfantasten xD Redigerat 17 maj 2012 av Memphis
Memphis Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 (redigerat) Vad ska du köpa? Krukväxter? 😛 Nej, mer spännande saker än så. Klädlådor, Madrass, Brassestolar mm. Okej, kanske kan bli nån kruxväst också. 😆 edit, kruxväst? 😳 Redigerat 17 maj 2012 av Memphis
SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 😛 Nej, mer spännande saker än så. Klädlådor, Madrass, Brassestolar mm. Okej, kanske kan bli nån kruxväst också. 😆 edit, kukväxt! 😳
Micke H Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Shit va kul! 😄 Jäklar va tajt eran trummis är. Låter svinbra,. Och era låtar e fan proffsiga ju! Gillade fotöljscenen. xD Ja, han är grym! 😄 Och tack för kommentarerna. 😄 Fåtöljscenen var Håkans idé, han ville göra en scen ur Vänner av nån anledning. 😛 xD
Zakyath Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 det är inte varje dag ett metalhead erkänner att han gillar Vänner 😮
SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 det är inte varje dag ett metalhead erkänner att han gillar Vänner 😮 Det enda som är sämre än vänner är hårdrock.
SadamJR Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Kanske nåt för memphis? https://www.studio.se/index.php/topic/94053-intresserad-tv-filmmusik/page__fromsearch__1
Memphis Postat 17 maj 2012 Postat 17 maj 2012 Kanske nåt för memphis? http://forum.studio....__fromsearch__1 Kunde inte se vad det var för spännande tyvärr.
Recommended Posts