Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det är iallafall imponerande att du vågar ta dom konflikterna. Själv har jag alldeles för mycket svenskt blod i mig för att våga göra annat än hålla käften stängd.

Annons
Postat

Det är iallafall imponerande att du vågar ta dom konflikterna. Själv har jag alldeles för mycket svenskt blod i mig för att våga göra annat än hålla käften stängd.

Tro mig, det är fan inte ofta (typ aldrig egentligen) som sådant här händer 😱 men den här gången gick hon för långt 😠

Ja folk behöver höra sanningen mellan varven.

Stå på dig, Chae! 🙂

..annars gör någon annan det. 😱

😮

Thanx guys! 🥰

Postat

Så ni hade nåt slags uppträde där inför kollegor och patienter?

Absolut inte! 😮 Det hade ju varit pinsamt. Det hade kunnat utvecklas som det (eftersom att hon kom och gapade i korridoren) men jag tog det där avsides tämligen snabbt 😑

Postat

Absolut inte! 😮 Det hade ju varit pinsamt. Det hade kunnat utvecklas som det (eftersom att hon kom och gapade i korridoren) men jag tog det där avsides tämligen snabbt 😑

Om det går vidare måste du ju göra jävligt klart att hon kräver att du ska göra hennes arbete. Frågan är om du själv inte skulle gå vidare om hon inte gör det.

Postat

Om det går vidare måste du ju göra jävligt klart att hon kräver att du ska göra hennes arbete. Frågan är om du själv inte skulle gå vidare om hon inte gör det.

Där sa du något... 😮

Postat

Abstrid Lindgren FTW

😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.