Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Då är vi lika, jag har aldrig kunnat, eller för den delen försökt, spöa upp någon.

Om det inte räknas att mula någon som går i ettan när man själv gick i sexan?

Nej. Dessutom; om du mular någon i tvåan så är du skapligt rökt 😑😱😳😕😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Dessutom; om du mular någon i tvåan så är du skapligt rökt 😑😱😳😕😛

Jag var, om möjligt, större mes på den tiden. Så jag var skiträdd att den killen skulle ha äldre kompisar som skulle ge igen. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var, om möjligt, större mes på den tiden. Så jag var skiträdd att den killen skulle ha äldre kompisar som skulle ge igen. xD

Jag är inte lika rädd längre men använder mina otroliga verbala förmågor om det vankas slagsmål. Det är lätt att prata bort folk 🙂

@Nay: T-Rex? 😕🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte lika rädd längre men använder mina otroliga verbala förmågor om det vankas slagsmål. Det är lätt att prata bort folk 🙂

Tycker inte jag, alla jag umgås med är för bra på att prata. xD

En av fördelarna med att växa upp, man kunde börja välja sina vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jefla skitdag! 😏

Jag sneade ur på SSK:n idag. Att få ovett för någonting man inte gjort är åt helvete. Att sedan hennes dag sög gigantisk elefantpenis rättfärdigar inte att veva neråt i kedjan. Ett jävla svineri är vad det är och det sa jag till henne också 🙂 Skönt att känna att det südamerikanska blodet fortfarande kan koka och bubbla vid rätt tillfälle 🥰

Antagligen får jag ett privat samtal med tjifen på fredag (SSK:n i fråga är så; skvallrar och bölar för tjifen om det är någon som står på sig 😏 ). Any how; totally worth it i så fall. Hon ska fan inte gå på så kollegor på det här sättet. Hon kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka...

Dedär är ju inte jag wtf! 😄

De e Dennis!... Eller Djurpark som hans artistnamn är!

xD

Så då är det du som är mobbaren alltså?

Japp!

😆 :s all over

Skönt att få garva lite. Längsta gör det igen ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jefla skitdag! 😏

Jag sneade ur på SSK:n idag. Att få ovett för någonting man inte gjort är åt helvete. Att sedan hennes dag sög gigantisk elefantpenis rättfärdigar inte att veva neråt i kedjan. Ett jävla svineri är vad det är och det sa jag till henne också 🙂 Skönt att känna att det südamerikanska blodet fortfarande kan koka och bubbla vid rätt tillfälle 🥰

Antagligen får jag ett privat samtal med tjifen på fredag (SSK:n i fråga är så; skvallrar och bölar för tjifen om det är någon som står på sig 😏 ). Any how; totally worth it i så fall. Hon ska fan inte gå på så kollegor på det här sättet. Hon kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka...

Vad var det du inte hade gjort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det du inte hade gjort?

Fixat i ordning inför ett dropp (vilket inte ens är min uppgift. Jag får inte ens göra sådant). Hon vet det men kände väl ett stort tvång att skälla ut någon för det 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...