Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Go moron, krappar! 😄

En halvdag på det såatteee... 😑

Postat

Shut the fuck up. 😑

Jag ser inte det hända 🙂

Postat

Men...men...men...ge mig åtminstone din halvdag! 🙁

Du kunde ju få min förmiddag 😕 Då innebär det att jag får gå hem nu och vara helledig 😄

Postat

Misstänker att du ska jobba eller nåt då?

Mäh! Imorrn är det ju röd dag 😮

Postat

Misstänker att du ska jobba eller nåt då?

Va fan, känner du inte till fred åkerström? Det var en kulturell upplevelse jag syftade på men det var uppenbarligen bortkastat.

Postat

Jag är en korkad hårdrockare som inte förmår mig på att uppskatta dom mer finkulturella upplevelserna här i livet.

Postat

Jag är en korkad hårdrockare som inte förmår mig på att uppskatta dom mer finkulturella upplevelserna här i livet.

Det tycker jag är en alldeles utmärkt ursäkt.

Postat

Skönt, jag blev orolig ett tag där att du skulle spöa skiten ur mig. Men jag är glad att vi kan lösa våra meningsskiljaktigheter på ett mer konstruktivt sätt.

Postat

Skönt, jag blev orolig ett tag där att du skulle spöa skiten ur mig. Men jag är glad att vi kan lösa våra meningsskiljaktigheter på ett mer konstruktivt sätt.

Jag har själv ett konstigt förhållande till den där låten. Dessutom kan jag nog inte spöa upp någon numera. Skulle nog bara ramla omkull om jag försökte.

Postat

Då är vi lika, jag har aldrig kunnat, eller för den delen försökt, spöa upp någon.

Om det inte räknas att mula någon som går i ettan när man själv gick i sexan?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.