Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vaknade och åkte till vårdcentralen för att ta bort en leverfläck på nacken som börjat blöda. Fick bedövning och det syddes några stygn. Nu när bedövningen börjar gå över gör det lite ont. Fast det är inget att nämna vid namn, när man tänker efter.

Sitter och dricker kaffe och funderar på vad som ska hända idag. Som sagt kom min bror med mat till mig i kylskåpet i lördags, så det är no worry i den avdelningen alltså.

Postat

562414_10150826202318601_103483998600_9767536_1649280969_n.jpg

Nöden har ingen lag.

Sådär fick jag inte göra när jag var i Spanien på ett köpcenter. Då kom det två vakter och sa till.

Postat

Vaknade och åkte till vårdcentralen för att ta bort en leverfläck på nacken som börjat blöda. Fick bedövning och det syddes några stygn. Nu när bedövningen börjar gå över gör det lite ont. Fast det är inget att nämna vid namn, när man tänker efter.

[..]

Naevus-borttagning är ingen big deal. Det du kan må lite slirigt utav är just när bedövningen släpper 😑

Sådär fick jag inte göra när jag var i Spanien på ett köpcenter. Då kom det två vakter och sa till.

Gjorde du det före eller efter du hade dumpstrat?

Postat

Naevus-borttagning är ingen big deal. Det du kan må lite slirigt utav är just när bedövningen släpper 😑

Gjorde du det före eller efter du hade dumpstrat?

Aa bedövningen är snart borta.

Hm, gjorde det före jag hade dumpstrat. En gång gick jag utan skor i köpcentret, och då blev jag utkastad därifrån (av en vakt), lol.

Postat (redigerat)

FLASHBACKS

TC%20Electronic%20Flashback%20delay%20looper.jpgTC%20Electronic%20Flashback%20delay%20looper.jpgTC%20Electronic%20Flashback%20delay%20looper.jpg

😛

😎

Redigerat av CHAE
Postat

Det är Jordan Rudess. Mannen med tusen ansikten.

jordan-rudess-orchestra.jpg

2126_artist.jpg?3533

jordan_rudess_2.jpg

xD

...och nästan lika många frisyrer 😱

inte nu längre dock 😑

Postat

Av ren nyfikenhet, var det någon som begrep detta, apropå flashbacks?

Inte jag (surprise, surprise). Jag väntar på en förklaring 🙂

slsa2w.jpg

läskigt 😱

Postat

Tror någon är rätt inne på Dream Theater. Nämner inga namn men jag tror det är MickeH 😱

Du kan va!! 😮

Postat

Tror någon är rätt inne på Dream Theater. Nämner inga namn men jag tror det är MickeH 😱

Nej, han är bara inne i dem. Långt upp...

😄 :D ☺️😏😑😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.