Gäst Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Vaknade och åkte till vårdcentralen för att ta bort en leverfläck på nacken som börjat blöda. Fick bedövning och det syddes några stygn. Nu när bedövningen börjar gå över gör det lite ont. Fast det är inget att nämna vid namn, när man tänker efter. Sitter och dricker kaffe och funderar på vad som ska hända idag. Som sagt kom min bror med mat till mig i kylskåpet i lördags, så det är no worry i den avdelningen alltså.
Gäst Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Nöden har ingen lag. Sådär fick jag inte göra när jag var i Spanien på ett köpcenter. Då kom det två vakter och sa till.
ApeTrooper Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Nöden har ingen lag. Vare du som tog den? Bilden alltså
CHAE Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Vaknade och åkte till vårdcentralen för att ta bort en leverfläck på nacken som börjat blöda. Fick bedövning och det syddes några stygn. Nu när bedövningen börjar gå över gör det lite ont. Fast det är inget att nämna vid namn, när man tänker efter. [..] Naevus-borttagning är ingen big deal. Det du kan må lite slirigt utav är just när bedövningen släpper 😑 Sådär fick jag inte göra när jag var i Spanien på ett köpcenter. Då kom det två vakter och sa till. Gjorde du det före eller efter du hade dumpstrat?
Gäst Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Naevus-borttagning är ingen big deal. Det du kan må lite slirigt utav är just när bedövningen släpper 😑 Gjorde du det före eller efter du hade dumpstrat? Aa bedövningen är snart borta. Hm, gjorde det före jag hade dumpstrat. En gång gick jag utan skor i köpcentret, och då blev jag utkastad därifrån (av en vakt), lol.
CHAE Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Det är Jordan Rudess. Mannen med tusen ansikten. xD ...och nästan lika många frisyrer 😱 inte nu längre dock 😑
SadamJR Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Av ren nyfikenhet, var det någon som begrep detta, apropå flashbacks?
CHAE Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Av ren nyfikenhet, var det någon som begrep detta, apropå flashbacks? Inte jag (surprise, surprise). Jag väntar på en förklaring 🙂 läskigt 😱
Micke H Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Ny sida snart? Nähä... FFS! Gief me! Ny! Sida! Nu! 🙁 GOD DAMMIT! Jävla flodkontroll...
SadamJR Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Inte jag (surprise, surprise). Jag väntar på en förklaring 🙂 Lite snobbigt, men va fan. http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5_spaning_efter_den_tid_som_flytt
ApeTrooper Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Tror någon är rätt inne på Dream Theater. Nämner inga namn men jag tror det är MickeH 😱
CHAE Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Lite snobbigt, men va fan. http://sv.wikipedia....n_tid_som_flytt 😑 I alla fall; om du säger så, då postar jag den här: 😛
Micke H Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Tror någon är rätt inne på Dream Theater. Nämner inga namn men jag tror det är MickeH 😱 Du kan va!! 😮
CHAE Postat 14 maj 2012 Postat 14 maj 2012 Tror någon är rätt inne på Dream Theater. Nämner inga namn men jag tror det är MickeH 😱 Nej, han är bara inne i dem. Långt upp... 😄 :D ☺️😏😑😄
Recommended Posts