Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Vaknade och åkte till vårdcentralen för att ta bort en leverfläck på nacken som börjat blöda. Fick bedövning och det syddes några stygn. Nu när bedövningen börjar gå över gör det lite ont. Fast det är inget att nämna vid namn, när man tänker efter.

Sitter och dricker kaffe och funderar på vad som ska hända idag. Som sagt kom min bror med mat till mig i kylskåpet i lördags, så det är no worry i den avdelningen alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

562414_10150826202318601_103483998600_9767536_1649280969_n.jpg

Nöden har ingen lag.

Sådär fick jag inte göra när jag var i Spanien på ett köpcenter. Då kom det två vakter och sa till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaknade och åkte till vårdcentralen för att ta bort en leverfläck på nacken som börjat blöda. Fick bedövning och det syddes några stygn. Nu när bedövningen börjar gå över gör det lite ont. Fast det är inget att nämna vid namn, när man tänker efter.

[..]

Naevus-borttagning är ingen big deal. Det du kan må lite slirigt utav är just när bedövningen släpper 😑

Sådär fick jag inte göra när jag var i Spanien på ett köpcenter. Då kom det två vakter och sa till.

Gjorde du det före eller efter du hade dumpstrat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Naevus-borttagning är ingen big deal. Det du kan må lite slirigt utav är just när bedövningen släpper 😑

Gjorde du det före eller efter du hade dumpstrat?

Aa bedövningen är snart borta.

Hm, gjorde det före jag hade dumpstrat. En gång gick jag utan skor i köpcentret, och då blev jag utkastad därifrån (av en vakt), lol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av ren nyfikenhet, var det någon som begrep detta, apropå flashbacks?

Inte jag (surprise, surprise). Jag väntar på en förklaring 🙂

slsa2w.jpg

läskigt 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror någon är rätt inne på Dream Theater. Nämner inga namn men jag tror det är MickeH 😱

Nej, han är bara inne i dem. Långt upp...

😄 :D ☺️😏😑😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...