Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

HA! Har äntligen hittat ett läge på ISF-kontrollen (kl. 11) som lirar schysst med Jaggan. Fem i halv sju lät sämst though 😏😑

Antecknar alla?

😑

Förlåt 🙁

kej'rå ☺️🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag pratar inte så jävla mycket. de pratar med mig. Jag beter mig mest som en psykolog och bara, jaha, okej. typ. 😑

Jag är inte intresserad ett jävla dugg 😑 Så vida jag inte är intresserad av henne, men hitills har det aldrig varit så 😏

jep det var lite samma för mig. men ja, det är väl bara att sluta svara när det vankas elände 😑

fan vad jobbigt det är att sjunga samtidigt som man spelar melodi och komp på gura 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

HA! Har äntligen hittat ett läge på ISF-kontrollen (kl. 11) som lirar schysst med Jaggan. Fem i halv sju lät sämst though 😏😑

Antecknar alla?

😑

kej'rå ☺️🥰

Jadå! ☺️

Wiie 😄

jep det var lite samma för mig. men ja, det är väl bara att sluta svara när det vankas elände 😑

Känns ju lite taskigt att bara inte svara 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

man kan ju vara kort också. säga att man måste gå. osv.

men vad fan, folk kan inte kräva att man ska sitta och lyssna på dem prata ut hela tiden 😑 vissa kräver nästan oförskämt mycket av andra när det kommer till det..

Link to comment
Dela på andra sajter

man kan ju vara kort också. säga att man måste gå. osv.

men vad fan, folk kan inte kräva att man ska sitta och lyssna på dem prata ut hela tiden 😑 vissa kräver nästan oförskämt mycket av andra när det kommer till det..

mjo... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

😛😄

Det gick åt helvete för mig där ☺️

HEJ PAZO! 😄

Tjeeena Pazo!

TJÄNA! Fett trött är jag! Ska käka lite rester av en fallafellrulle och sen chips å glo film eller något och sen somna! Sov inte så mkt inatt för jag var uppe och knullade massa.

Link to comment
Dela på andra sajter

TJÄNA! Fett trött är jag! Ska käka lite rester av en fallafellrulle och sen chips å glo film eller något och sen somna! Sov inte så mkt inatt för jag var uppe och knullade massa.

Vilken typ av massa är det du menar? Mandelmassa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken typ av massa är det du menar? Mandelmassa?

Fan jag skrattar, inte helt otippat, åt det där 😆😄☺️😑😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...