CHAE Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 [...]Nope, det är en kompis jag umgicks med förut... ...men inte nu längre?
Naymari Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Ett ställe de borde sänka ljudnivån på är bowling hallen i Malmö. Skulle fan haft öronproppar med mig.
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Han ville inte ligga med mig. Det vill inte jag heller.
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Det vill inte jag heller. Nej, men du var inte den första som sa det. Gick till en tidningsbyrå med min förklaring om hur sällskapsspel bör gå till. Fick fram en nota för dem att betala av ståndet. Kunde liksom inte ligga med vem jag vill... Men den som stjäl det är lika bra utan.
Zakyath Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 nu är jag lost Jag kan ligga med er båda. nu börjar saker låta rimliga här igen
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Nej, men du var inte den första som sa det. Gick till en tidningsbyrå med min förklaring om hur sällskapsspel bör gå till. Fick fram en nota för dem att betala av ståndet. Kunde liksom inte ligga med vem jag vill... Men den som stjäl det är lika bra utan. Måste säja att jag inte begriper ett ord.
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Måste säja att jag inte begriper ett ord. Det är inte det jag försökte förmedla. Han är 27 år, jag 22. Han är elak, mobbare, lite åt sociopat-hållet om jag ska vara ren i mina ord. Fast det var något i hans själ som fick min mun att svamla. Kanske är jag förlamad av detta. Såg honom inte mer efter att jag gav efter och förklarade min attraktion och spänning. Men, det var inte så klart för honom att se det så. Gick därefter och la mig för att sova.
Zakyath Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 jag kan tänka mig att ömsesidig kärlek mellan män kan vara lite klurigt att finna eller vad du nu vill kalla det
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 (redigerat) jag kan tänka mig att ömsesidig kärlek mellan män kan vara lite klurigt att finna eller vad du nu vill kalla det Tillfälligt löst sex går alltid att ordna. Men kärlek (förälskelse) är som ett skotthål ingen kan lägga över, den vrider och vänder oss ut och in och vi vill gärna ligga bakom dess håll. Kanske är jag något riktigt fult när jag tänker efter. Redigerat 12 maj 2012 av ewroL
Micke H Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Det är kärleken som är något riktigt fult. Det är ett monster som kan bryta ner och förstöra.
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Det är kärleken som är något riktigt fult. Det är ett monster som kan bryta ner och förstöra. Det är nog jag som är monstret som använder kärleken så, rättare sagt?
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Din halvbror? 😳😱 😄 Det är kärleken som är något riktigt fult. Det är ett monster som kan bryta ner och förstöra. Bludder.
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 SOCIOPATH WORLD ORDER TIM: Hello, how are you? SKY: bad. this guy is fucking crazy. TIM: what's happening? SKY: he's kicking me out when i'm trying to get this book done. TIM: give him a chance to explain himself SKY: he doesn't have an explanation. he keeps just saying "just because" TIM: look and see if he's crying when u can't see it SKY: he's not! he's a sociopath! it's me that is and he still doesn't care! TIM: then give him a bad day back SKY: it's every other day! TIM: try overwhelm him with fear he doesn't need to stay that way or, just leave him alone, what do I know... he can always close his gap, or just see its comfort as it is SKY: he's threatening to call the police on me. i have a few days to figure out a plan. this could go so many different ways-- I don't know. TIM: he's untired by not knowing don't make it justice, make it fair, can you handle it? SKY: yea, it will work out. i just feel so depressed, i have for a while now, his energy is so bad, just being around it makes me want to kill myself. i'm gonna go sit out in the sun for a bit just to calm down. TIM: don't let it frustrate you or blind you, it's a matter of depression and not in weakness, SKY: i won't. it's just hard being an empathetic person b/c emotions effect so differently. ttyl TIM: ok, yes, bye
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Nu begriper jag ännu mindre, men sociopat är ett annat ord för psykopat, och på väg ut.
CHAE Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 (redigerat) Det är inte det jag försökte förmedla. Han är 27 år, jag 22. Han är elak, mobbare, lite åt sociopat-hållet om jag ska vara ren i mina ord. Fast det var något i hans själ som fick min mun att svamla. Kanske är jag förlamad av detta. Såg honom inte mer efter att jag gav efter och förklarade min attraktion och spänning. Men, det var inte så klart för honom att se det så. Gick därefter och la mig för att sova. Tillfälligt löst sex går alltid att ordna. Men kärlek (förälskelse) är som ett skotthål ingen kan lägga över, den vrider och vänder oss ut och in och vi vill gärna ligga bakom dess håll. Kanske är jag något riktigt fult när jag tänker efter. Hm. Jag begrep just ingenting meneeeeäääh... Det blir nog bra 😑 Det är kärleken som är något riktigt fult. Det är ett monster som kan bryta ner och förstöra. Håller inte med. Förvisso kan den bryta ner någon och ha sönder slottet fullständigt men det gäller att vårda den. Ömt. Och att kärleken är någonting fult håller jag definitivt inte med om. * * * Nu ska vi se om Moa tänkte vakna om för 18348354783548:e gången eller om det är okej att sova nu ☺️ Det är min natt i natt 🙂🥰 Gunatt längsta 😄 Redigerat 12 maj 2012 av CHAE
Guitar Nilsson Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Jag kan få köpa ett stereeopar C414 XLll eller vad fan de heter. Undrar vad jag ska bju. Han som har dem kan tänka sig min TLM102 plus slantar. Hur mycket?
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Jag kan få köpa ett stereeopar C414 XLll eller vad fan de heter. Undrar vad jag ska bju. Han som har dem kan tänka sig min TLM102 plus slantar. Hur mycket? Jag vet inte, men en 5 - 6 hundra?
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Nu begriper jag ännu mindre, men sociopat är ett annat ord för psykopat, och på väg ut. Javisst, alla har vi en i släkten, haha. Fast jag är inte det i verkligheten.
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Javisst, alla har vi en i släkten, haha. Fast jag är inte det i verkligheten. Vad var det för text?
slejnard Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Jag kan få köpa ett stereeopar C414 XLll eller vad fan de heter. Undrar vad jag ska bju. Han som har dem kan tänka sig min TLM102 plus slantar. Hur mycket? vet ej vad de kostar nya....bjud dryga halva nypriset vetja.
Gäst Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Vad var det för text? Va? Den långa texten är en konversation mellan mig och en kompis vi nätet, bor i Amerika...
SadamJR Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Va? Den långa texten är en konversation mellan mig och en kompis vi nätet, bor i Amerika... Det är inte möjligen så att du försöker framstå som lite mystisk? 1
Naymari Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 (redigerat) Jag kan få köpa ett stereeopar C414 XLll eller vad fan de heter. Undrar vad jag ska bju. Han som har dem kan tänka sig min TLM102 plus slantar. Hur mycket? Alternativt kan du bjuda min tacksamhet om jag skulle få dem. 🙂 Dom kostar runt 8k styck nya baj tha wäjj : http://www.thomann.de/se/akg_c414_xlii.htm Redigerat 12 maj 2012 av Naymari
Recommended Posts