Dingbats Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Just did the personality test..Why am I offended to be an ENTP?? I didn't wanna know that!!?? Fine I'll except it. Who else is an ENTP with me??
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Kan ju ha inte menat två tvåliters byttor med glass... Två byttor har jag i två år.
SadamJR Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Kan ju ha inte menat två tvåliters byttor med glass... Två byttor har jag i två år. Nä, dom är nog bara en halvliter styck. Känner mej lite däst. Gonatt.
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Nä, dom är nog bara en halvliter styck. Känner mej lite däst. Gonatt. Ta det lugnt! Stretcha. Två halvliters. Det är som två paket. Bättre än 4 liter iaf.
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Newman verkar inte vara med nu heller. Istället tjatar Seinfled och Elaine om något hårstrå i en kaka. Jag fick tag på ett recept på Oatcakes idag förresten. En gammal kaka sedan 17-18-talet. Jag visste inte att det skulle vara 1) havregryn i dem och 2) att de ska stekas i stekpannan!!! 🙂 Idag var det såna där ondskefulla sadister på Kanal 5 i Olle-dokumentären. Kyckling med ris, majs, fefferoni, tomat, chilisås just nu. Väldigt sen middag. Fy fan va inlägg som bakas samman.
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Intressant att BABEL tog upp detta med hur förlagen ändrar i författarens text efter att han/hon skickat in sitt manus. Det snackade vi ju om här häromdagen. Eller hur, Dingbats? Såg du Babel? Ulf Lundell hade ju råkat ut för det hörde jag. Sedan ändrade han tillbaka och tog bort alla kommatecken och punkter m.m. som tanten hade satt dit i hans romanmanus. Ett väldigt extrajobb tydligen.
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Jag kallar aldrig halvliters glasspaket för byttor. Antingen är de då paket, glasspaket alltså, eller bägare. En bytta rymmer mer.
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Undrar vad ENTP står för.... Extravert, Neurotisk, Timid Pedant?
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 sjungit och spelat akustisk gitarr idag någon timme hej hej jag tycker Abbey Roads online-mastering verkar bra.
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 hej En av få gånger detta halvår som jag funderat på nattagång innan midnatt. hej
debatt Postat 13 oktober 2011 Postat 13 oktober 2011 Pumsig nu! Naana kudden! GOD NATT! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............................
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 (redigerat) Obs!! Klockan går en timme för snabbt här. Ett sista boktips innan jag slafar: Billigt 🙂 Redigerat 14 oktober 2011 av debatt
CHAE Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 (redigerat) G'morrn Längsta! VA GÖ NI?? 😮 Redigerat 14 oktober 2011 av CHAE
ironman Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Idag var det såna där ondskefulla sadister på Kanal 5 i Olle-dokumentären. Vilket program, helt underbart hehe
SadamJR Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Jag kallar aldrig halvliters glasspaket för byttor. Antingen är de då paket, glasspaket alltså, eller bägare. En bytta rymmer mer. Av gamla rumdmått känner jag till drittel, fjärding, kanna, kappe, spann, skäppa och tunna. Bytta är inte något preciserat mått.
Dingbats Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Intressant att BABEL tog upp detta med hur förlagen ändrar i författarens text efter att han/hon skickat in sitt manus. Det snackade vi ju om här häromdagen. Eller hur, Dingbats? Såg du Babel? Ulf Lundell hade ju råkat ut för det hörde jag. Sedan ändrade han tillbaka och tog bort alla kommatecken och punkter m.m. som tanten hade satt dit i hans romanmanus. Ett väldigt extrajobb tydligen. Jag ser alltid Babel. Babel och Kobra. Tycker de kunde skita i den där dokudiktgrejen, även om Staffan Westerberg var bäst hittills.
Dingbats Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Chunklet beställde jag min Olivia Tremor Control-vinyl ifrån.
Recommended Posts