Neosus Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 De borde sluta spela hockey och börja boxas istället... 😄 Jaja.. nu blire en fet snus. 😑
SadamJR Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 De borde sluta spela hockey och börja boxas istället... 😄 Eller tvärtom. 1
slejnard Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 ska man lägga ut, borsta tänderna å lägga in en ny månne.
Pico Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 Usch vad arg jag blir. Var har vi Douglas Murray när vi behöver honom? Eller Joel Lundqvist hade ju kunnat gå med men då ville inte hans kropp längre. 😏
Gäst Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 fan, jag har sprängande huvudvärk och inga huvudvärkstabletter. Buhäääää!
Gäst Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 (redigerat) Vatten.... ok försöker med det då Spelade in en video idag, hatar den dock... huvudvärken har etsat sig fast i den här låten, tycker heller inte det var särskilt bra "vocal performance" i den... you judge!? http://www.youtube.com/watch?v=RUQlQkeJOTE ser särskilt rolig ut när jag svänger med huvudet hela tiden som en bebis, fick lov att cutta/ta bort slutet på låten för att videon och ljudet kommer så ur synk Redigerat 11 maj 2012 av ewroL
Zakyath Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 tycker det låter bra... jag ska spela in den där gitarrgrejen nästa vecka förresten 🙂
slejnard Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 saftigt vibrato. bra tryck i rösten. annorlunda men bra!
Gäst Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 tycker det låter bra... jag ska spela in den där gitarrgrejen nästa vecka förresten 🙂 ok coolt, då kan jag använda det i en ny video, kanske... Men spela in enkla ackord, typ 3 st...?
Zakyath Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 kan försöka hålla det ganska enkelt, men har valt ut ett par plock jag tror kan funka med din sångstil, om du inte tror det funkar så kan jag ju spela in något annat:) ok coolt, då kan jag använda det i en ny video, kanske... Men spela in enkla ackord, typ 3 st...?
Zakyath Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 vet inte varför men det är omöjligt för mig att träffa en ton i den här låten. den är inte den högsta eller lägsta tonen i melodin heller. blir tokig 😠
Guitar Nilsson Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 Vatten.... ok försöker med det då Spelade in en video idag, hatar den dock... huvudvärken har etsat sig fast i den här låten, tycker heller inte det var särskilt bra "vocal performance" i den... you judge!? http://www.youtube.com/watch?v=RUQlQkeJOTE ser särskilt rolig ut när jag svänger med huvudet hela tiden som en bebis, fick lov att cutta/ta bort slutet på låten för att videon och ljudet kommer så ur synk Coolt. Lite för vasst reverb. Klart egen stil, kanoners.
Zakyath Postat 11 maj 2012 Postat 11 maj 2012 ska fan slänga gitarren i containern och börja samla frimärken istället... nu går jag ut och dricker öl istället 😠
Recommended Posts