SadamJR Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Lånade 30 papp! 😮 Och köpte en gitarr för 20 och en bil för 10?
slejnard Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 SadamJR har över 1500 inlägg och kan därmed ändra "Veteran" till nåt annat om han vill! Hur man gör får han fråga nån annan. 😑
SadamJR Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 SadamJR har över 1500 inlägg och kan därmed ändra "Veteran" till nåt annat om han vill! Hur man gör får han fråga nån annan. 😑 Har funderat på att ändra till moderator, men då åker man väl ut.
ApeTrooper Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Är det någon annan än jag som kommer skaffa Diablo 3? 🙂
Zakyath Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Är det någon annan än jag som kommer skaffa Diablo 3? 🙂 min kompis beställde det åt mig så jag ska tydligen hämta ut det på tisdag 😑
ApeTrooper Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Ja de äre säkert... 😛😄😆😱 Men inte du? 😛 min kompis beställde det åt mig så jag ska tydligen hämta ut det på tisdag 😑 "Tydligen"? Inget du vill eller? 😲
Zakyath Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 jag tyckte ju om diablo två... men tycker inte blizzard blir bättre med åren direkt 😛 men jag hoppas att det är kul ändå! men jag måste nog säga att jag är mest besviken för att det inte finns någon paladin 😏
SadamJR Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Är det någon annan än jag som kommer skaffa Diablo 3? 🙂 Vad går det ut på?
Neosus Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Men inte du? 😛 Nä jag håller mig till Spindelharpan. De e nog så spännande.. 😄
ApeTrooper Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 jag tyckte ju om diablo två... men tycker inte blizzard blir bättre med åren direkt 😛 men jag hoppas att det är kul ändå! men jag måste nog säga att jag är mest besviken för att det inte finns någon paladin 😏 Jaa, paladin var grym! Körde med han i tvåan Men tänker typ att Monk är liknande(?) Vad går det ut på? Springa runt med vapen och magi och spöa helvetisk ondska 🥰 Nä jag håller mig till Spindelharpan. De e nog så spännande.. 😄 Hahaha, låter spännande indeed 😄
Recommended Posts