Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Okej W T F ??!!!

Nu har Memphan gått och blivit folkilsken 😮😛

Det här känns obehagligt 😱

Fast det är förmodligen inte Memphan...nu när jag läst artikeln mer noga.. såatteeee.... hrm... carry on

:grahn:

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn längsta!!

Sovit gott? 🙂

Tänkte passa på att slänga in en fråga här också då jag inte orkar starta nånting nytt ute i det mörka och kalla och otäcka forumet 😐

Förut tänkte jag koppla min stärkartopp till ljudkortet (från uttaget där man kopplar lådan, in i ljudkortets input), detta var tydligen en JÄVLIGT kass idé fick jag reda på

MEN!! kan man koppla ett mixerbord till ljudkortet? På typ samma sätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn längsta!!

Sovit gott? 🙂

Tänkte passa på att slänga in en fråga här också då jag inte orkar starta nånting nytt ute i det mörka och kalla och otäcka forumet 😐

Förut tänkte jag koppla min stärkartopp till ljudkortet (från uttaget där man kopplar lådan, in i ljudkortets input), detta var tydligen en JÄVLIGT kass idé fick jag reda på

MEN!! kan man koppla ett mixerbord till ljudkortet? På typ samma sätt?

Man kan väl hooka up mixerbordet på outputsen från ljudkortet...

Jag brukar koppla min stärkare till ljudkortet men då är det ju frågan om en tockendäringa "emulated output" [line out] från stärken 😑 Finns på HT-1H också.

På tal om det bråzzan kommer förbi any day now och så får jag låna in mig på den här Blackstaren ett par dagar. Ska dema skiten ur den 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Man kan väl hooka up mixerbordet på outputsen från ljudkortet...

Jag brukar koppla min stärkare till ljudkortet men då är det ju frågan om en tockendäringa "emulated output" [line out] från stärken 😑 Finns på HT-1H också.

På tal om det bråzzan kommer förbi any day now och så får jag låna in mig på den här Blackstaren ett par dagar. Ska dema skiten ur den 😛

Hade en Direct Out på min stärkare (Hartke HA2500), men EQ inställningarna hänger inte med då...

Därför jag tänkte om man skulle köra med mixer istället

Ohooooy´!

Varit i Östersund å köpt ny bil. En Mazda 323F. 😑

Gött!! Går den bra då? 🙂

Redigerat av ApeTrooper
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...