Micke H Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Ja alltså...jag tror banne mig att du borde...altså att du borde...lixom...göra...SÅDÄR istället! Fattaru? Kaffe. 🥰
SadamJR Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Varför i helvete kan man inte fylla i för fem veckor för?
CHAE Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Ja alltså...jag tror banne mig att du borde...altså att du borde...lixom...göra...SÅDÄR istället! Fattaru? Kaffe. 🥰 Nej. Nästan. Först tidig lunch och sedan akffe 🥰 Varför i helvete kan man inte fylla i för fem veckor för? :S
CHAE Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Skulle ju iofs kunna sätta tremolot sist i kedjan. Inte så sexigt men går det inte på annat sätt så.. 😏😑
CHAE Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Nepp, jag tror att jag ta och skiter i den här tremolo-historien nu. Pratade med bråzzan nyss och han klarade upp allting; it can't be done 😑 Jag drar mig tillbaka till en lugnare tillvaro utan stereotremolo 🙂
Pazo Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 (redigerat) Äh mickeh! Kom tillbaka när du supit asmkt i fem dagar i sträck å snittat typ 4h sömn varje natt! sen på morgonen tagit sprit/öl med frullen xD Redigerat 7 maj 2012 av Pazo
Gäst Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Hej, försöker hitta min röst och rätt tonläge för låtar... Frågar samma fråga igen, är detta rätt tonläge? 🙂 http://soundcloud.com/johanneq-1/learn-to-fly-test
Micke H Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 ...alltså... 😳 Äh mickeh! Kom tillbaka när du supit asmkt i fem dagar i sträck å snittat typ 4h sömn varje natt! sen på morgonen tagit sprit/öl med frullen xD Haha, alla är inte sådana fyllebultar som dig! 😛
Neosus Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Hej, försöker hitta min röst och rätt tonläge för låtar... Frågar samma fråga igen, är detta rätt tonläge? 🙂 http://soundcloud.co...arn-to-fly-test Japp! Nu äre rätt.
Neosus Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 Yes! tack. Tar bort ljudfilen nu. Har du någon låt där du sjunger mer text? Vore kul att höra! 🙂
Zakyath Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 hemma från skolan... ska iväg på styrelsemöte snart... powernap eller kaffe??
ApeTrooper Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 hemma från skolan... ska iväg på styrelsemöte snart... powernap eller kaffe?? Power metal-nap!! 😎😱
Zakyath Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 tycker det är ett bra sätt att få energi faktiskt... dra på förstärkaren på högsta volym och köra några stenhårda låtar 😄 men det blir nog kaffe.. och kanske en frukt, om någon undrar vad säger jag. det är klart ni gör.
Zakyath Postat 7 maj 2012 Postat 7 maj 2012 det var det mest intressanta jag tänkt/sagt/skrivit under hela dagen också 😑
Recommended Posts