Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

...och han var inte ett dugg bitter? 😳

Fast iofs; hans mornar kanske alltid var åt helvete. Kvällarna var desto bättre för då blev han the Wonder Kid och bekämpade, medelst cape och liten mask för ansiktet, brottsligheten i Äppelbohult.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast iofs; hans mornar kanske alltid var åt helvete. Kvällarna var desto bättre för då blev han the Wonder Kid och bekämpade, medelst cape och liten mask för ansiktet, brottsligheten i Äppelbohult.

Nä, inte direkt. Han var en riktig datanörd och det roligaste han visste var när han drabbades av en total systemkrasch som han måste reda ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn längsta!!

Då har man gått och blivit gammal också...

Är även skyldig till Micke's Bakfylla of Doom igår xD

Pra joppat, krappen! XD

Ja, din djävul! xD Och har dessutom ytterligare en fest jag ska på nästa helg. DEN gången ska jag fan hålla mig till öl enbart. Man är inte 20 längre...

Jag tycker att du ska se hur många öl du kan dricka innan du yttrar frasen "fan, va full jag' e'" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn/herrå!

Det känns som om vi aldrig kommunicerar längre, Pico 🙁 Varför rymmer du hela tiden?? 🙁😠🙁

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, din djävul! xD Och har dessutom ytterligare en fest jag ska på nästa helg. DEN gången ska jag fan hålla mig till öl enbart. Man är inte 20 längre...

Jag ska smita me på den festen också. Måste ju göra mitt jobb 😉

Alltså få dig full som faan!! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag tycker att du ska se hur många öl du kan dricka innan du yttrar frasen "fan, va full jag' e'" 😛

Nej, för fan. 😛 Lördagen var extrem. Dessutom en fest där jag knappt känner någon, så jag tror jag gör bäst intryck genom att hålla mig salongsberusad.

Jag ska smita me på den festen också. Måste ju göra mitt jobb 😉

Alltså få dig full som faan!! 😱

En gång räcker! 😠

EDIT: flestavat...

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, för fan. 😛 Lördagen var extrem. Dessutom en fest där jag knappt känner någon, så jag tror jag gör bäst intryck genom att hålla mig salongsberusad.

[...]

Totally worth it...? 😉😛

Link to comment
Dela på andra sajter

WOOOT!? 😳

En gång räcker att du får mig full som fan!

Totally worth it...? 😉😛

Haha, självklart hade jag kul. Men man kan ha kul även om man inte kombinerar fyra sorters sprit! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm. Om man har en tremolopedal med stereo ut (inte stereo in) men delaypedalen bara har mono in. Hur löser man det

Det går ju inte i vilket fall som helst va? Båda pedalerna har ju bara mono in...såatte....mjo...nä...det blir ju fel ändå. Fan 😏

:grahn:

Jag hatar också världen, och allt i den. 🙂

Hääärligt 🙂🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm. Om man har en tremolopedal med stereo ut (inte stereo in) men delaypedalen bara har mono in. Hur löser man det

Det går ju inte i vilket fall som helst va? Båda pedalerna har ju bara mono in...såatte....mjo...nä...det blir ju fel ändå. Fan 😏

Du kan ju ähum... dela signalen med en Y kabel?

Koppla en till delayen sen nästa in i nästa stereo? jag venne D:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju ähum... dela signalen med en Y kabel?

Koppla en till delayen sen nästa in i nästa stereo? jag venne D:

Hm... okej. Kanske värt att prova 😕

Tänker du Mono in på tremolo -> Y-kabel ut från Tremolo stereo och in i dealy Mono in..??

SHIT vad jag vände upp och ner på resonemanget nu 😆 Känner mig som GRahn på riktigt nu 😛

Nu har jag satt lite guldkant på tillvaron genom att fylla i mina a-kassekort på internetkassan.

Huvudsaken är att det är guldkant 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...