Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Mannen, myten har anlänt! Men legenden är redan här.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Men du är ju redan här, Memphy 😮 Visst fan! 😮 xD Inom kort ska Yllet ta och skicka 1-2 mastrade spår från EP:n. Känns roligt, intressant och nervöst samtidigt 🤪 Låter spännade! Vad gör ni? Dricker apelsinjuice! Uppdaterar CV på diverse sidor. Lyssnar på filmmusik. Varit o tränat. Pluggat lite. Duråå??
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är ju alldeles för dyrt med såna där pennor i ställ. Får skita i det.
CHAE Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Men legenden är redan här. Så sant, så sant ☺️ Dricker apelsinjuice! Uppdaterar CV på diverse sidor. Lyssnar på filmmusik. Varit o tränat. Pluggat lite. Duråå?? Inte alltför mycket... Har flyttstädat i min gamla lägenhet, lagat matlådor (det var inget fel på dem...raga-da-dish!), hängt med tjejen, mentalt förberett mig inför veckan (d v s vänt tillbaka dygnet)...Ptja, typ sådär.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Inte alltför mycket... Har flyttstädat i min gamla lägenhet, lagat matlådor (det var inget fel på dem...raga-da-dish!), hängt med tjejen, mentalt förberett mig inför veckan (d v s vänt tillbaka dygnet)...Ptja, typ sådär. Gött kött. ☺️
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är ju alldeles för dyrt med såna där pennor i ställ. Får skita i det. * Otympligt att ha med sig till tentamen. * För dyra för vad man får för pengarna. * De torkar lättare än vanliga Ballograf.
joachime Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Bakade kanelbullar igår. Första gången på länge. Bakning gör mig nervös. 😕
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 * Otympligt att ha med sig till tentamen. * För dyra för vad man får för pengarna. * De torkar lättare än vanliga Ballograf. Jag ska köpa en reservoarpenna.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Bakade kanelbullar igår. Första gången på länge. Bakning gör mig nervös. 😕 Det var en tjej på tv som sa för ett tag sedan att bakning gjorde att hon blev lugn.
joachime Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det var en tjej på tv som sa för ett tag sedan att bakning gjorde att hon blev lugn. Hon vet inte vad jag bakar om.
joachime Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 (redigerat) Adolf Hiitlers mors dopnamn: http://www.absoluteastronomy.com/topics/Klara_Hitler Fittan Pölzl Redigerat 2 oktober 2011 av joachime
CHAE Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det var en tjej på tv som sa för ett tag sedan att bakning gjorde att hon blev lugn. Det kanske är för att hon bakar på amfetaminbas 😕
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Jag ska köpa en reservoarpenna. Det är bra! Sedan kan du fråga var de reserverade platserna är i skivsalen för tentamen.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Det är bra! Sedan kan du fråga var de reserverade platserna är i skivsalen för tentamen. Vad är en skivsal?
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vad är en skivsal? rrrrrrrrrrrrr..... *********** Nu är det där programmet där kebabkillen är med eller han som inte var han.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nu är det där programmet där kebabkillen är med eller han som inte var han. Han e ju inte den som är den.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Bakade kanelbullar igår. Första gången på länge. Bakning gör mig nervös. 😕 Dom där ögona gör mej nervös.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Han e ju inte den som är den. Kebabkillen klarade sig precis nu!! 😑
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Adolf Hiitlers mors dopnamn: http://www.absoluteastronomy.com/topics/Klara_Hitler Fittan Pölzl Då var den här tråden rökt. Tack för att du tittar in.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vad är vitsen med att tagga bilder? 😕 Så man får folk att tagga till.
joachime Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Dom där ögona gör mej nervös. Hade tänkt att ha dom till garnering.
Recommended Posts