Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Men du är ju redan här, Memphy 😮

Visst fan! 😮

xD

Inom kort ska Yllet ta och skicka 1-2 mastrade spår från EP:n. Känns roligt, intressant och nervöst samtidigt 🤪

Låter spännade!

Vad gör ni?

Dricker apelsinjuice! Uppdaterar CV på diverse sidor. Lyssnar på filmmusik. Varit o tränat. Pluggat lite.

Duråå??

Postat

Men legenden är redan här.

Så sant, så sant ☺️

Dricker apelsinjuice! Uppdaterar CV på diverse sidor. Lyssnar på filmmusik. Varit o tränat. Pluggat lite.

Duråå??

Inte alltför mycket... Har flyttstädat i min gamla lägenhet, lagat matlådor (det var inget fel på dem...raga-da-dish!), hängt med tjejen, mentalt förberett mig inför veckan (d v s vänt tillbaka dygnet)...Ptja, typ sådär.

Postat

Inte alltför mycket... Har flyttstädat i min gamla lägenhet, lagat matlådor (det var inget fel på dem...raga-da-dish!), hängt med tjejen, mentalt förberett mig inför veckan (d v s vänt tillbaka dygnet)...Ptja, typ sådär.

Gött kött. ☺️

Postat

Det är ju alldeles för dyrt med såna där pennor i ställ. Får skita i det.

* Otympligt att ha med sig till tentamen.

* För dyra för vad man får för pengarna.

* De torkar lättare än vanliga Ballograf.

Postat

* Otympligt att ha med sig till tentamen.

* För dyra för vad man får för pengarna.

* De torkar lättare än vanliga Ballograf.

Jag ska köpa en reservoarpenna.

Postat

Bakade kanelbullar igår. Första gången på länge.

Bakning gör mig nervös. 😕

Det var en tjej på tv som sa för ett tag sedan att bakning gjorde att hon blev lugn.

Postat

Det var en tjej på tv som sa för ett tag sedan att bakning gjorde att hon blev lugn.

Det kanske är för att hon bakar på amfetaminbas 😕

Postat

Nu är det där programmet där kebabkillen är med

eller han som inte var han.

Han e ju inte den som är den.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.