SadamJR Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Spelar du själv? Eller åtminstone har gjort? Själv har jag varit en mkt framstående målvakt i fotboll. Men jag slutade helt när jag stod på toppen, det var 1961. Nej, men jag tog mej till juniorlaget i fotboll i åff på den tiden när de var ett av sveriges bästa lag. Sen gick det inte längre.
SadamJR Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 you're doing it wrong, Micke 😳😛😄 Det beror nog på att han har såna där kk. Han är inte tillräckligt desperat eller nåt.
Guitar Nilsson Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Lirade du med Garvis Määttä? Kommer inte ihåg. Garvis, spelade inte han hocky? Det här var i Timrå, Wivstavarv, vi spelade på parkeringen vid bion Vivansborg. Så redan vid sex års ålder begrep jag hur värdelöst det är med idrott, särskilt lagsporter.
CHAE Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Bakis of doom. 😛 Ånyo; you're doing it wrong, micke 😎 Du verkar iaf haft en bra kväll ☺️
Micke H Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Jadå, jag hade nog roligt. Jag har bara lite svårt att göra annat än ångra att jag drack så mycket just nu...
CHAE Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Jadå, jag hade nog roligt. Jag har bara lite svårt att göra annat än ångra att jag drack så mycket just nu... Äsch, så blir det ibland ☺️ Tänk inte mer på det nu 🙂
Neosus Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Här är något för Sadam 😉 http://www.youtube.com/watch?v=DhboYQHDRI4 Han har ju ingen distpedal 😠😛😄
SadamJR Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Här är något för Sadam 😉 http://www.youtube.com/watch?v=DhboYQHDRI4 Skaplig gitarrist, men han har för lite grejer.
CHAE Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Ha, Supremes strap-locks är faktiskt inte helt och hållet tokiga 🙂
Naymari Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 Ha, Supremes strap-locks är faktiskt inte helt och hållet tokiga 🙂 Supremes accesoar prylar är helt ok. Skulle dock inte våga mig på att köpa en gura. Men jag har kablar, monitorstativ och monitorpads från dem och de är helt okej 😄
SadamJR Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 fan jag har tappat bort en femhunking på mitt rum 😠 Det är omöjligt.
Recommended Posts