Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Obviously så skulle det i så fall vara en av mina egna gitarrer. Fast jag borde nog inte ha någon ros, det har jag ju redan på andra armen. Hmm... 😑

Du får klura på´t.

Postat

Var iväg o stal golvplank. Sånt kan man inte betala för, det finns alldeles för mycket reverb som måste köpas. Och akus¨tik-tårtor.

Postat

Såg UKM skånefestivalen. Vissa band vart riktigt coola. Andra var mindre bra. Ena dansgruppen vart ascool. Istället för i kolla hockeyn. Ljudteknikerna sög rätt hårt dock. Sådeså 😑

Postat

Sover ni än? Att ni inte skäms! Jag klev upp halv sex och målade monitorbänken en gång till, fint blev både bygget och vitlasyren. Nu är det svåraste kvar, skräck, död och pina, att städa. Sånt är jag sämst i världen på.

Slutar med att jag i ångest går och lägger mig mitt på dan. Skandal.

Postat

Förstår att ni inte gillar hockey. Det är en sport för riktiga män.

Spelar du själv? Eller åtminstone har gjort? Själv har jag varit en mkt framstående målvakt i fotboll. Men jag slutade helt när jag stod på toppen, det var 1961.

drloop (oregistrerad)
Postat

Lirade du med Garvis Määttä?

Postat (redigerat)

Fyfan lite fukk. Blää.

Har inte vsr luvklih på 1 å nu, wird,

you're doing it wrong, Micke 😳😛😄

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.