Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HEJ,

söker färdiga och ENKLA loopar med minst 3 ackord i följd. Finns det? Hittar endast gratisloopar med ett ackord. Tacksam för svar! Brådskande!

Annons
Postat

På den sidan finns det typ bara 1-ackordsloopar, i alla fall dem jag har laddat ner. :/

Postat

Please, om nån vet nåt om loopar med minst 3 ackord i följd så blir jag tacksam för detta!!!

Postat

Please, om nån vet nåt om loopar med minst 3 ackord i följd så blir jag tacksam för detta!!!

Har du startat en tråd i "riktiga" studio forum? Det är många fler som läser där.

Postat (redigerat)

😑

* * *

Herregud... Syskon, sambos, flickvänner, kids, filmjölk och flingor 😳

🥰

Redigerat av CHAE
Postat

Ryktet går att det lär vara hockey ikväll 😮

VA GÖ NI?

Postat (redigerat)

facepalm.gif😛

Grahn light-trollade lite men ändrade sig 😄

också ihopslag på det

Redigerat av CHAE
Postat

Brottarbrall och dynamisk musik... 😳😛

'Cuz it's good for you 😱

primitivism så jävla skumt... finns inget på internet om det heller 🙁

Postat

vad ska du tatuera? 😮 vad har du tatuerat? 😮:O

Min nuvarande tatuering:

5300_1207315508812_1406410387_607260_2771792_n.jpg

Ska tatuera något liknande på andra armen. Samma storlek, samma färger. Har dock inte bestämt mig för exakt vad än. Jag har tänkt mig två saker: antingen en gitarr eller en Super Nintendo-kontroll. Två idéer jag googlat fram:

guitar_tattoo_1_by_fominsdavids-d35rpau.jpg

video-game-tattoo-nes-controller.jpg

Nånting i den stilen. 🙂 Färgglatt, tydligt och klassiskt.

Postat

Obviously så skulle det i så fall vara en av mina egna gitarrer. Fast jag borde nog inte ha någon ros, det har jag ju redan på andra armen. Hmm... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.