Gäst Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 HEJ, söker färdiga och ENKLA loopar med minst 3 ackord i följd. Finns det? Hittar endast gratisloopar med ett ackord. Tacksam för svar! Brådskande!
Naymari Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 HEJ, söker färdiga och ENKLA loopar med minst 3 ackord i följd. Finns det? Hittar endast gratisloopar med ett ackord. Tacksam för svar! Brådskande! http://www.looperman.com/loops Kanske kan hitta något där. 🙂 Jag har blivit tillklippt D: Kort hår for tha winzz!
Gäst Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 På den sidan finns det typ bara 1-ackordsloopar, i alla fall dem jag har laddat ner. :/
Gäst Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 Please, om nån vet nåt om loopar med minst 3 ackord i följd så blir jag tacksam för detta!!!
SadamJR Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 Please, om nån vet nåt om loopar med minst 3 ackord i följd så blir jag tacksam för detta!!! Har du startat en tråd i "riktiga" studio forum? Det är många fler som läser där.
CHAE Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 (redigerat) 😑 * * * Herregud... Syskon, sambos, flickvänner, kids, filmjölk och flingor 😳 🥰 Redigerat 5 maj 2012 av CHAE
CHAE Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 (redigerat) 😛 Grahn light-trollade lite men ändrade sig 😄 också ihopslag på det Redigerat 5 maj 2012 av CHAE
CHAE Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vNt0mvjoS08 wtf 😕 varför lär jag mig om sånt här Brottarbrall och dynamisk musik... 😳😛 'Cuz it's good for you 😱
SadamJR Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 Har bokat tid för min andra tatuering nu! 😄 Den 2a juni. En fjäril?
Guitar Nilsson Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 Jag ska åka flygande tefat till Konsum. Sköt er ordentligt mens jag är borta!
Zakyath Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 Brottarbrall och dynamisk musik... 😳😛 'Cuz it's good for you 😱 primitivism så jävla skumt... finns inget på internet om det heller 🙁
Micke H Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 vad ska du tatuera? 😮 vad har du tatuerat? 😮:O Min nuvarande tatuering: Ska tatuera något liknande på andra armen. Samma storlek, samma färger. Har dock inte bestämt mig för exakt vad än. Jag har tänkt mig två saker: antingen en gitarr eller en Super Nintendo-kontroll. Två idéer jag googlat fram: Nånting i den stilen. 🙂 Färgglatt, tydligt och klassiskt.
Micke H Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 Obviously så skulle det i så fall vara en av mina egna gitarrer. Fast jag borde nog inte ha någon ros, det har jag ju redan på andra armen. Hmm... 😑
Recommended Posts