Micke H Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 KANIN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 fan lyssnar på mansons nyaste album, låter ju som bauhaus men lite hårdare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 hurså? Nä, va fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Mackaroner å korv FFS!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Nä, va fan. du kan ju alltid åka ner till berlin. där har de trevliga och relativt billiga kvinnor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 du kan ju alltid åka ner till berlin. där har de trevliga och relativt billiga kvinnor. Det får va. Undrar hur det går för dingbats på den fronten? Snart är han skyldig mej 100 spänn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 (redigerat) May the fourth be with you. Lol 😆 Redigerat 4 maj 2012 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Vilket skott han har silverberg. Å andra sidan tyx det inte finnas nån gräns för hur mycket skit bork kan prata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Ja, det bara forsar ur honom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Hur han kan tycka att zetterberg ska bli utvisad är för mej helt obegripligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 drloop är nog ingen riktig moderator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Hur han kan tycka att zetterberg ska bli utvisad är för mej helt obegripligt. Jupp drloop är nog ingen riktig moderator. Mmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Mmmm För om han vore det hade han plockat av mej ett par varningar vid det här laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 tålamod, sadam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Nejmen, vad hände nu S jr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 tålamod, sadam! Nejmen, vad hände nu S jr? Jag har legat på 4 varningar sen årsskiftet. Tycker nog att det är rimligt att några av dom tas bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Jaha, en varning försvann tydligen. Det var ju generöst. Bra, jag har några jag ska läsa lusen av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Jag tycker varningssystemet kan plockas bort helt. Det är ju bara fjantigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Jag tycker i alla fall att en varning borde plockas bort efter en viss bestämd tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 4 maj 2012 Dela Postat 4 maj 2012 Jag tycker i alla fall att en varning borde plockas bort efter en viss bestämd tid. det låter som ett bra förslag ☺️ för övrigt.. wtf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 maj 2012 Dela Postat 5 maj 2012 Woohooo, det snöar. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 maj 2012 Dela Postat 5 maj 2012 Woohooo, det snöar. 😏 Nej 😑 ****** Man blir inte lite förvånad när pappa har dubstep i sina Spotify listor 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 maj 2012 Dela Postat 5 maj 2012 Snart ska jag bege mig in till stan och ta bandfoton med resten av bandet till skivan. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2012 Dela Postat 5 maj 2012 Pics or it didnt happen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 maj 2012 Dela Postat 5 maj 2012 xD Det tog mig tio minuter att bestämma mig för vilka kläder och accessoarer jag skulle ha. Är det acceptabelt eller är jag lite väl feminin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 maj 2012 Dela Postat 5 maj 2012 Vi accepterar att du är feminin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts