Pico Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Måste du ha allt det där när du knullar oxå? Möjligen. Det var så länge sedan nu att jag inte kan svara helt säkert.
Micke H Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Möjligen. Det var så länge sedan nu att jag inte kan svara helt säkert. Let me re-educate you... 🥰
Pico Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Möjligen. Det var så länge sedan nu att jag inte kan svara helt säkert. Sorgligt, senaste hockey-vm var ett år sedan ganska precis, och där minns jag men inte då det gäller sex. Let me re-educate you... 🥰 😱
Neosus Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Sorgligt, senaste hockey-vm var ett år sedan ganska precis, och där minns jag men inte då det gäller sex. 😱 Det finns inget bättre än ett skott rakt i krysset. 😑
Pico Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Det finns inget bättre än ett skott rakt i krysset. 😑 Och tänker man till så förstår man ju att Stryktipset är en rätt kinky grej... 😕 Pfft @ nya smilfinkar. Störiga jäklar, även om de inte är direkt nya längre. DET VAR BÄTTRE FÖRR!
Pico Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Det var bättre förr - ju förr desto bättre! Juholt Desdimona! 😠
CHAE Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Det var bättre förr - ju förr desto bättre! "Det var bättre förr - ju mer förr desto bättre" heter det 😑 FATTARUVÄL?!? 😠 😛 Juholt Desdimona! 😠 😆😄☺️😑
Pico Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Jag kommer nog aldrig mer knulla tror jag. Allergisk mot rödbetor?
Recommended Posts