CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hm. Bråzzan har tydligen gått åstad och köpt en tockendäringa Blackstar HT-1H 😑 Han säger att den låter najs. Tänkte låna hem den nästa vecka och dema lite... Någon som vill ha ljudexempel? 😕
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 😑 Måste fan sova nu... Har haft ett litet nattningshelvete hela kvällen... Kids, huh...gotta love 'em though 🥰 G'natt längsta 😄
Micke H Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 (Jag kommer aaaaaldrig skaffa kids....) Hear hear! GUTEN MORGEN!
Pazo Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Jaha, ska väl jobba 8-10h nu och så är jag typ sjuk. Alvedon är min vän nu
Naymari Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Hm. Bråzzan har tydligen gått åstad och köpt en tockendäringa Blackstar HT-1H 😑 Han säger att den låter najs. Tänkte låna hem den nästa vecka och dema lite... Någon som vill ha ljudexempel? 😕 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😑 Fredag godmorgon 🙂
CHAE Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Freitag-Guten morgen, längsta! 😄 * * * [...] (Jag kommer aaaaaldrig skaffa kids....) Hear hear! GUTEN MORGEN! You'll get there, guys. You'll get there... 🥰☺️
Pico Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Jaha, ska väl jobba 8-10h nu och så är jag typ sjuk. Alvedon är min vän nu Sopa! 😄
CHAE Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Ja tack! 😑 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😑 😑 Ska bli väldigt intressant att se hur den där IFS-tjofräsen står sig mot en riktig EQ. En enda pot för EQing känns lite...."eh" 😱 Men som sagt; ska bli kul att prova 🙂 Återkommer när jag demat klart. Sopa! 😄 *slap* 😛 Go moron!
Micke H Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 You'll get there, guys. You'll get there... 🥰☺️ Om du visste hur ofta jag hört det av mina kollegor under dom tre år jag varit här. Men än så länge hatar jag ungar lika mycket. 😛 (No offence.)
CHAE Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Om du visste hur ofta jag hört det av mina kollegor under dom tre år jag varit här. Men än så länge hatar jag ungar lika mycket. 😛 (No offence.) 😉 Snart Nationellt prov i eng B. Pallar inte xD 🙁 Lycka till och senare idag så kanske du får Bränsletanken 🥰😮
Micke H Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 You don't always have to fuck her hardIn fact sometimes that's not right to do Sometimes you've got to make some love And fucking give her some smoochies too Sometimes ya got to squeeze Sometimes you've got to say please Sometime you've got to say hey I'm gonna Fuck you softly I'm gonna screw you gently I'm gonna hump you sweetly I'm gonna ball you discreetly And then you say hey I bought you flowers And then you say wait a minute sally I think I got somethin in my teeth Could you get it out for me That's fucking teamwork What's your fave posish? That's cool with me It's not my favorite But I'll do it for you What's your favorite dish? I'm not gonna cook it But I'll order it from Zanzibar And then I'm gonna love you completely And then I'll fucking fuck you discreetly And then I'll fucking bone you completely But then I'm gonna fuck you hard Hard 🥰
Micke H Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Jag har alltid velat svara i mobilen medan jag har sex, för då kan jag säga: "Jag kan inte prata just nu, jag är på väg in i en tunnel..."
SadamJR Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Jag har alltid velat svara i mobilen medan jag har sex, för då kan jag säga: "Jag kan inte prata just nu, jag är på väg in i en tunnel..." Då ska du nog se till att det är mer kompis än knull.
SadamJR Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Lyssnar på jackson browne. Det är något med hans ballader som gör mej tårögd.
CHAE Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 (redigerat) Tjejens syskon m familjer och min bråzza (m familj) kommer hit 🥰🙂 Redigerat 4 maj 2012 av CHAE
CHAE Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 (redigerat) Nice! 🙂 Hoppas ni får det trevligt! Thääääääänx 🙂 Det kommer att bli bra som fan 😑 Nu: lunch och ihopslag 😛 Redigerat 4 maj 2012 av CHAE
Recommended Posts