ApeTrooper Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 Gillar hur detta gick från en allvarlig diskussion angående fas 3 till att Micke börjar posta bilder och videos som leder till ett våldsamt smiley krig xD
CHAE Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 😠 :angry: 😠🥰😠 😆 😠 😊 😳 Typiskt Längsta! De e så vi jobbar! Yep'r... 😑
CHAE Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 (redigerat) Vart tvungen att gå in och plussa lite på martincarlsson i den här tråden 😑 Ville egentligen light-trolla lite men avstod 🙂 hi,jag har inresse för VRM box du säger att ditt pris är 600 kr jag kan max betalla till dig 450 kr. utan porto eller 400 ock jag betallar porto... jag vet,kanske är detta inte bra pris för dig,men jag vill inte betalla mer,jag har interface själv,monitorer,om jag använnder VRM,jag måste sälja min interface och 2 ljud kort...men,detta är inte vår ämne just nu... tack för din tid...hoppas vi hörs zdeny aka djrefugeeSW Skambud är ghey 😏 Redigerat 2 maj 2012 av CHAE
Neosus Postat 2 maj 2012 Postat 2 maj 2012 Har skurat min lägenhet. 😑 Vad har NI gjort? 😐 Nice pagetoper. ☺️
Recommended Posts