CHAE Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 fan efterfest hos mig... folkärm ute på min inglasade balkongen och röken och jag tro någtra har sex i min säng :S ligger med någno turk i soffan och halvsover men dwet är fan nice ;D lyssnar på åttiotalsmusik sp det är lugnt http://www.youtube.com/watch?v=WaBGR3CfLxA xD 😆 :lol:
CHAE Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Vaknade nyss med förlorad känsel i höger arm. Kunde inte röra den alls i några minuter. Det var ganska läskigt. Bara någon nerv som kommit ikläm. You'll live... 😑 * * * Gomorrn, längsta! 😄 Ja, såhär går det när man inte tänker efter. då får man jobba på en klämndag. Hade å ena sidan gärna legat kvar och gosat med min lilla familj men å andra sdian så får jag ju lite extra cash (tack vare ovan nämnda klämdag) och då kan vi ju hitta på någonting någon annan dag istället 🥰 Men jag jobbar ju bara till 14 idag så det lär ju bli en utflükt i alla fall såatteeeee... 😑 VA GÖ NI? 😮
Micke H Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Fyfan vilken helg det har varit! 😄 25 och morbror på samma dag! 😄 GOD MORGON FÖRRESTEN! 😄
Naymari Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Bara någon nerv som kommit ikläm. You'll live... 😑 * * * Så långt kunde jag också räkna, men rätt läskigt när en kall och livlös arm och man lyckas slå sig själv i ansiktet med den när man ska röra sig 😑
CHAE Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Fyfan vilken helg det har varit! 😄 25 och morbror på samma dag! 😄 GOD MORGON FÖRRESTEN! 😄 Go moron, gubbe! 😛🥰 [...]och man lyckas slå sig själv i ansiktet med den när man ska röra sig 😑 😆
SadamJR Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Jag sov med hon tjejen igen. Fast nu hemma hos henne! Kan inte lura ut om det där är ännu en eufemism för knulla.
CHAE Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Valborg idag då. Jag kunde inte bry mig mindre 😑 Håller med 😏😑
Micke H Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Tråkiga ni är. Det är ju FEST idag hemma hos mig! 😄
Naymari Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Håller med 😏😑 Alla drar tiill stadsparken i lund, jag sitter hemma och proddar 😑 Tråkiga ni är. Det är ju FEST idag hemma hos mig! 😄 Jaha, men dåså! ☺️
Naymari Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Nu får jag sitta och vakta en paket leverans syrran ska få för att hon ska ut och supa sig redlös i stadsparken. 😏
CHAE Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 😆 Nu får jag sitta och vakta en paket leverans syrran ska få för att hon ska ut och supa sig redlös i stadsparken. 😏 😏😑 Sköna maj. Välkommen.
ApeTrooper Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 nu kom paketet. 😑 Över dig? 😮 va GOTT!! 😮 Låter som att CHAE varit med om ett och annat 😉
CHAE Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Över dig? 😮 Låter som att CHAE varit med om ett och annat 😉 VEM VARE??!! 😠 😛😆
Recommended Posts