Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ajajaj 😱

XD

Då'rå?

Jag lyckades med att PM:a dig nyss så längsta bör inte vars någon match...

Postat

Tummetott ånyo...

Testar IPB-appen lite bara 🙂

(null)

Postat

XD

Då'rå?

Jag lyckades med att PM:a dig nyss så längsta bör inte vars någon match...

Nejdå. Tycke mig bara vara vitsig. 😑

Jag längstar från ajfånen ganks ofta ☺️

Vi borde skaffa en app 😑

app app app 😑

Tummetott ånyo...

Testar IPB-appen lite bara 🙂

(null)

Så det finn sen app?D:

Postat

Längsta-appen!!!!

(null)

Det är den däringa forum/IPB-appen

(null)

Postat (redigerat)

...

Neee... Nu vart det fel

Redigerat av CHAE
Postat

Längsta-appen!!!!

(null)

Det är den däringa forum/IPB-appen

(null)

Phett! 😑

Testar ånüo:

Kan alla se pedalstadsbilden? :S

(null)

Nej. jag ser bara (null)

Kanske ska öppna ögonen 😑

Postat

Verkade inte kunna skapa nytt ämne i "Låtkritik" tråden, så jag laddar upp min ny inspelade låt här istället 🙂

Detta är alltså vad jag suttit med hela dagen. Hoppas det gillas ☺️

Kom gärna med kritik!

http://soundcloud.co...shadows/give-in

Coolt! 😄

Gitarrerna låter lite väl mycket "dammsugar dist" för min smak dock. Men de ska säkert vara så? 🙂

Postat

Verkade inte kunna skapa nytt ämne i "Låtkritik" tråden, så jag laddar upp min ny inspelade låt här istället 🙂

Detta är alltså vad jag suttit med hela dagen. Hoppas det gillas ☺️

Kom gärna med kritik!

http://soundcloud.co...shadows/give-in

Skön låt och sköna melodier men... Jag är inne på samma sak som Nay; lite mycket dammsugar-dist på gurkorna. Sedan upplever jag hela mixen lite för...hm..."instängd" och bumlig.

Mina två cent 😑

Ska väl iofs tillägga att det här inte är min kopp hallongte vad det gäller musikstil 😱😊

Postat

Coolt! 😄

Gitarrerna låter lite väl mycket "dammsugar dist" för min smak dock. Men de ska säkert vara så? 🙂

"Dammsugar dist" var ett nytt uttryck =P

Men okay, ska se om jag hittar nått annat häftigt ljud i Logic's ljudbank 🙂

Skön låt och sköna melodier men... Jag är inne på samma sak som Nay; lite mycket dammsugar-dist på gurkorna. Sedan upplever jag hela mixen lite för...hm..."instängd" och bumlig.

Mina två cent 😑

Ska väl iofs tillägga att det här inte är min kopp hallongte vad det gäller musikstil 😱😊

Hur menar du instängd? =/

Vad är din stil då? 🙂

Skönt Ape! Litte metal på en söndagkväll är sällan fel. 😑

Tackar! 😄

Postat

Dammsugar dist är Ett ganska vanligt uttryck. Iaf av mig 🙂😑

Menas det då föresten att själva ljudet är "dåligt" eller "bara" inställningarna (typ EQ och sånt)?? 😱

Postat (redigerat)

Menas det då föresten att själva ljudet är "dåligt" eller "bara" inställningarna (typ EQ och sånt)?? 😱

När det är för mycket diskant och hispigt typ. Jag har svårt att beskriva saker.

Jag skulle testa mindre/annan distortion på ljudet direkt i fråga. och jag personligen kör alltid lågpass på elguror vid runt 6-8 kHz, så det kanske du kan testa, om du vill 😑

Edit: speciellt när det är förstärkarplugg eller en modelering av något slag. 😱

Redigerat av Naymari
Postat

fan efterfest hos mig... folkärm ute på min inglasade balkongen och röken och jag tro någtra har sex i min säng :S ligger med någno turk i soffan och halvsover men dwet är fan nice ;D lyssnar på åttiotalsmusik sp det är lugnt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.