Naymari Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 "Bending a string without making a face is like eating food without tasting it" - Paul Gilbert 😑
CHAE Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 ajajaj 😱 XD Då'rå? Jag lyckades med att PM:a dig nyss så längsta bör inte vars någon match...
Naymari Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 XD Då'rå? Jag lyckades med att PM:a dig nyss så längsta bör inte vars någon match... Nejdå. Tycke mig bara vara vitsig. 😑 Jag längstar från ajfånen ganks ofta ☺️ Vi borde skaffa en app 😑 app app app 😑 Tummetott ånyo... Testar IPB-appen lite bara 🙂 (null) Så det finn sen app?D:
CHAE Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Längsta-appen!!!! (null) Det är den däringa forum/IPB-appen (null)
CHAE Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 (redigerat) ... Neee... Nu vart det fel Redigerat 29 april 2012 av CHAE
Naymari Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Längsta-appen!!!! (null) Det är den däringa forum/IPB-appen (null) Phett! 😑 Testar ånüo: Kan alla se pedalstadsbilden? :S (null) Nej. jag ser bara (null) Kanske ska öppna ögonen 😑
ApeTrooper Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Verkade inte kunna skapa nytt ämne i "Låtkritik" tråden, så jag laddar upp min ny inspelade låt här istället 🙂 Detta är alltså vad jag suttit med hela dagen. Hoppas det gillas ☺️ Kom gärna med kritik! http://soundcloud.com/sleepingshadows/give-in
Naymari Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Verkade inte kunna skapa nytt ämne i "Låtkritik" tråden, så jag laddar upp min ny inspelade låt här istället 🙂 Detta är alltså vad jag suttit med hela dagen. Hoppas det gillas ☺️ Kom gärna med kritik! http://soundcloud.co...shadows/give-in Coolt! 😄 Gitarrerna låter lite väl mycket "dammsugar dist" för min smak dock. Men de ska säkert vara så? 🙂
CHAE Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Verkade inte kunna skapa nytt ämne i "Låtkritik" tråden, så jag laddar upp min ny inspelade låt här istället 🙂 Detta är alltså vad jag suttit med hela dagen. Hoppas det gillas ☺️ Kom gärna med kritik! http://soundcloud.co...shadows/give-in Skön låt och sköna melodier men... Jag är inne på samma sak som Nay; lite mycket dammsugar-dist på gurkorna. Sedan upplever jag hela mixen lite för...hm..."instängd" och bumlig. Mina två cent 😑 Ska väl iofs tillägga att det här inte är min kopp hallongte vad det gäller musikstil 😱😊
slejnard Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Skönt Ape! Litte metal på en söndagkväll är sällan fel. 😑
ApeTrooper Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Coolt! 😄 Gitarrerna låter lite väl mycket "dammsugar dist" för min smak dock. Men de ska säkert vara så? 🙂 "Dammsugar dist" var ett nytt uttryck =P Men okay, ska se om jag hittar nått annat häftigt ljud i Logic's ljudbank 🙂 Skön låt och sköna melodier men... Jag är inne på samma sak som Nay; lite mycket dammsugar-dist på gurkorna. Sedan upplever jag hela mixen lite för...hm..."instängd" och bumlig. Mina två cent 😑 Ska väl iofs tillägga att det här inte är min kopp hallongte vad det gäller musikstil 😱😊 Hur menar du instängd? =/ Vad är din stil då? 🙂 Skönt Ape! Litte metal på en söndagkväll är sällan fel. 😑 Tackar! 😄
Naymari Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Dammsugar dist är Ett ganska vanligt uttryck. Iaf av mig 🙂😑
ApeTrooper Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Dammsugar dist är Ett ganska vanligt uttryck. Iaf av mig 🙂😑 Menas det då föresten att själva ljudet är "dåligt" eller "bara" inställningarna (typ EQ och sånt)?? 😱
Naymari Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 (redigerat) Menas det då föresten att själva ljudet är "dåligt" eller "bara" inställningarna (typ EQ och sånt)?? 😱 När det är för mycket diskant och hispigt typ. Jag har svårt att beskriva saker. Jag skulle testa mindre/annan distortion på ljudet direkt i fråga. och jag personligen kör alltid lågpass på elguror vid runt 6-8 kHz, så det kanske du kan testa, om du vill 😑 Edit: speciellt när det är förstärkarplugg eller en modelering av något slag. 😱 Redigerat 29 april 2012 av Naymari
Neosus Postat 29 april 2012 Postat 29 april 2012 Bara ca tusen papper i ett ställ, massooooorrrr av pärmar och pussel och en massa annat. KUL! 😑
Zakyath Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 fan efterfest hos mig... folkärm ute på min inglasade balkongen och röken och jag tro någtra har sex i min säng :S ligger med någno turk i soffan och halvsover men dwet är fan nice ;D lyssnar på åttiotalsmusik sp det är lugnt
Naymari Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 Vaknade nyss med förlorad känsel i höger arm. Kunde inte röra den alls i några minuter. Det var ganska läskigt.
Recommended Posts