Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jahapp. Vi får göra nått super basigt basprojekt nån gång istället 😱

Sure man 🙂

Postat

%7B1C230F95-FB5B-46BB-8E9B-DA3C449F37CA%7D.jpg

😆 :lol: 😄

Jag dricker starköl i skolan nu 😮 omfg 😮

+1

Postat

Nu har jag suttit med sonar i 3 timmar och försökt konfigurera en grej men det sket sej fullständigt så hela datorn hängde sej. Hursomhelst, nu är jag äntligen tillbaka på ruta ett.

Postat

Pratade nyss med en helt förvirrad gubbe som påstår sig ha två JBL L50 högtalare. Vill ha såna. Aktiva små otäcka moderna plojty grejer är väl egentligen inget för riktiga män?

Postat

Pratade nyss med en helt förvirrad gubbe som påstår sig ha två JBL L50 högtalare. Vill ha såna. Aktiva små otäcka moderna plojty grejer är väl egentligen inget för riktiga män?

Ja detta var verkligen förvirrat, som monolog betraktat.

Postat

Nej, egentligen inte. Tyckte bara han såg slaffsig ut 😐

Looking all human and shit...

Eeh, JA!

Ok ape trooper. En regel vi har här är att alla som vill va riktiga längstadudes måste träda fram med bild, namn och personnummer. Lets go.

Postat

Tjena Nilsson! Skippa plojtyplojtyn å köp en rejäl marshallstack.... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.