Naymari Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 nämen tja Naymari! Är du frisk än? tjenare mors! Någerlunda, men blir nog snart sjuk igen. Tror jag har magkatarr eller något. suger sné. 😮 Hur är läget själv då?🙂
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 SÅDÄR! Läst igenom Masterclasstråden! 😄 Man märker ju ändå att man mognat sen 2006! 😄
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 SÅDÄR! Läst igenom Masterclasstråden! 😄 Man märker ju ändå att man mognat sen 2006! 😄 Jag är äldre nu än du var då.
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 klicka inte här Jag är äldre nu än du var då. Jag blir yngre och yngre för var dag som går. 😱
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 chae har mael Ooo spännande! tjenare mors! Någerlunda, men blir nog snart sjuk igen. Tror jag har magkatarr eller något. suger sné. 😮 Hur är läget själv då?🙂 Fuckin' 'ell! Men imorrn är det du som bokar tid med Mag-Tarm och får det kollat, okej? SÅDÄR! Läst igenom Masterclasstråden! 😄 Man märker ju ändå att man mognat sen 2006! 😄 Hehee, ganska kul läsning eller hur? Erhm... ne det har du inte 😏 😛
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 MÄH! palla orka uppdatera NU liksom 😏 "Starta om datorn" i helvete heller! 😠
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 klicka inte här Jag blir yngre och yngre för var dag som går. 😱 11,5 år till och du har gått i barndom 😮
Naymari Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Fuckin' 'ell! Men imorrn är det du som bokar tid med Mag-Tarm och får det kollat, okej? Har varit och kollat hos doktorn. "Det är inget fel på dig". fu
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 att röva jag rövar du rövar han rövar vi rövom I röven de röva
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Har varit och kollat hos doktorn. "Det är inget fel på dig". fu 😠 och 🙁
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 att röva [...] vi rövom [...] Är det någon typ av analretendent form av "rave" 😕 :erik:
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Är det någon typ av analretendent form av "rave" 😕 :erik: Tyckte mer "i röven" var det roliga där.
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Tyckte mer "i röven" var det roliga där. Mm. Analt i vilket fall 🙂 anal-fabet Bra där, Grahn! En fika på det?
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Grattis, Naymari förhoppningsvis! ************* Bron har för många medverkande. Jag tror att Daniel Ferbés kollega kan vara skyldig på något sätt. Just för att han är den mer sympatiske av de två journalisterna. Undrar om Dingbats kollade in tjejen som skulle få lägenheten efter att dåren begått harakiri. Överhuvudtaget är de flesta dårar i den serien. Väldigt annorlunda upplägg. Udda ändå att det delvis handlar om en handikappad kommissarie. Herrejävlar.... Hans Rosenfeldt har skrivit den. Dessutom skrev han Rederiet t.ex. Coolt. Han har alltså ett riktigt jobb.
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Grattis, Naymari förhoppningsvis! ************* Bron har för många medverkande. Jag tror att Daniel Ferbés kollega kan vara skyldig på något sätt. Just för att han är den mer sympatiske av de två journalisterna. Undrar om Dingbats kollade in tjejen som skulle få lägenheten efter att dåren begått harakiri. Överhuvudtaget är de flesta dårar i den serien. Väldigt annorlunda upplägg. Udda ändå att det delvis handlar om en handikappad kommissarie. Herrejävlar.... Hans Rosenfeldt har skrivit den. Dessutom skrev han Rederiet t.ex. Coolt. Han har alltså ett riktigt jobb. Han e överallt men mest i tvåan.. 😱
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Grattis, Naymari förhoppningsvis! ************* Bron har för många medverkande. Jag tror att Daniel Ferbés kollega kan vara skyldig på något sätt. Just för att han är den mer sympatiske av de två journalisterna. Undrar om Dingbats kollade in tjejen som skulle få lägenheten efter att dåren begått harakiri. Överhuvudtaget är de flesta dårar i den serien. Väldigt annorlunda upplägg. Udda ändå att det delvis handlar om en handikappad kommissarie. Herrejävlar.... Hans Rosenfeldt har skrivit den. Dessutom skrev han Rederiet t.ex. Coolt. Han har alltså ett riktigt jobb. Han e överallt men mest i tvåan.. 😱
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Nämen just ja! Jag har totalt glömt bort På Minuten. Brukar jag lyssna på.. 😑
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Han e överallt men mest i tvåan.. 😱 Han e överallt men mest i tvåan.. 😱 Skönt att du dubbelpostar så budskapet går fram 😑 ...eller går in...i tvåan 😱
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Skönt att du dubbelpostar så budskapet går fram 😑 ...eller går in...i tvåan 😱 De e nå fel på musen 😆 ...jaa alltså data musen. 😱
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Han e överallt men mest i tvåan.. 😱 Han ser mycket äldre ut än vad han är iaf, men rekordet var han den där teknologie doktorn i "Halv åtta" eller vad det heter där de äter mat och sätter betyg, 4 pers. Han var 32 men såg ut som 65.
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Vad är det för skillnad på retorik och erotik ? En mustasch 😑
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Fleggmans mustasch Jag fick ett mobilsvarmeddelande förut. Det hade talats in i söndags. Så har jag det.
Recommended Posts