Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag är likadan. Om jag blir full kan också bli homosexuell.

hej och hå. men det är väl ändå lite annan grej om man som snubbe ligger med en annan snubbe. känns som att det vore omöjligt att komma ifrån gaystämpeln då.

Postat

Jag har iallafall inte legat med andra snubbar. Fast även om jag hade - gaystämpel? Who the fuck cares? Om någon av mina vänner brydde sig huruvida jag var ghey eller ej så skulle dom inte vara mina vänner.

Postat

jo jag vet vad du menar men det är ju aldrig kul att ha stämplar på sig 😑 men tycker det mest är lite lustigt att det är så för män och helt tvärt om för kvinnor.

Postat

kom på idag att jag har hemtenta tills torsdag. och nationella prov imorgon.

Lagom fin överraskning 😏

Bummer...

Postat

Den hinner han nog inte med nu.

det är klart han gör. man måste ju prioritera. det bra med gymnasiet är att man alltid får typ 3-4 tillfällen på att göra om saker man misslyckats. och man måste ju i regel bara kunna ca hälften för att bli godkänd.

Postat

Jag borde. Hinna. Får stressa bara, menneäh.

Annars kan du köra det som speeddejting fast med en persom, typ hej, vad söt du är, vi har fem minuter.

Postat

Annars kan du köra det som speeddejting fast med en persom, typ hej, vad söt du är, vi har fem minuter.

😛

får typ 1.5h.

Det borde jag klara 😱

Postat

Beach boys ska tydligen släppa en ny platta.

...och ge sig ut på turné. Känns som att konceptet inte håller p g a att två av originalmedlemmarna är döda sedan länge. Och de båda gjorde förbannat mycket för stämföringen.

Nope, för mig räcker det med att ha sett Brian Wilson två gånger. Enough is enough, liksom.

Men plattan kan ju vara "intressant" att lyssna på 😑

Postat

det är klart han gör. man måste ju prioritera. det bra med gymnasiet är att man alltid får typ 3-4 tillfällen på att göra om saker man misslyckats. och man måste ju i regel bara kunna ca hälften för att bli godkänd.

lol

Det bra var ju att man bara behövde plugga dagen innan provet och sen kunde slappa all annan tid! 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.