Naymari Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Morskors. Det är fan vad modulationspedaler drar ström, men jag klagar inte 😑
Micke H Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Mister du en kk står dej tusen åter. Ärligt talat, jag skulle inte bry mig särskilt mycket om jag gjorde bort mig för en KK.
CHAE Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Weeeeeell...lyckades göra bort mig ikväll. Men förhoppningsvis inte sjabbla bort allt. [...] 😮 Vad hände? Morskors. Det är fan vad modulationspedaler drar ström, men jag klagar inte 😑 Det är så det är 😑 Ärligt talat, jag skulle inte bry mig särskilt mycket om jag gjorde bort mig för en KK. XD * * * Gomorrn längsta! Försov mig nästan idag. Alla verkar vara okej med det 😑
Micke H Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 😮 Vad hände? Jag har börjat prata med någon jag börjar bli väldigt intresserad av. Kanske lite för intresserad, för igår var jag nog lite väl "på".
Micke H Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Att hantera KK's är betydligt enklare än potentiella kärleksintressen. xD
Pazo Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 WORD MICKEH! xD NU TYCKER JAG NAY FÖRKLARAR HUR HAN FICK DEJTEN OCH MED VEM DET ÄR 😠
Naymari Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 (redigerat) WORD MICKEH! xD NU TYCKER JAG NAY FÖRKLARAR HUR HAN FICK DEJTEN OCH MED VEM DET ÄR 😠 😆 En tjej jag träffa på internet typ. 😮 Vi ska ses några timmar inne i stan. vet dock inte vad vi ska göra. men det får bli som det blir. Så dejt kanske inte är rätt ordval 😑 Redigerat 24 april 2012 av Naymari
Micke H Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 😆 En tjej jag träffa på internet typ. 😮 Vi ska ses några timmar inne i stan. vet dock inte vad vi ska göra. men det får bli som det blir. Så dejt kanske inte är rätt ordval 😑 😄 Fan vad nice! Lycka till. Mitt råd är att inte göra några stora planer utan bara "go with the flow". ☺️
Naymari Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 😄 Fan vad nice! Lycka till. Mitt råd är att inte göra några stora planer utan bara "go with the flow". ☺️ Jupp, jag planerar inte alls 😆 Så det är som vanligt med andra ord 😑
SadamJR Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Fyfan. Kollade snödjupskartan och insåg att det fortfarande är snö i mer än halva sverige.
CHAE Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Jag har börjat prata med någon jag börjar bli väldigt intresserad av. Kanske lite för intresserad, för igår var jag nog lite väl "på". Ah okej 😑 😆 En tjej jag träffa på internet typ. 😮 Vi ska ses några timmar inne i stan. vet dock inte vad vi ska göra. men det får bli som det blir. Så dejt kanske inte är rätt ordval 😑 Dra en akffe (men säg inte det ordet) och som sagt; chilla. 😄 Fan vad nice! Lycka till. Mitt råd är att inte göra några stora planer utan bara "go with the flow". ☺️ +1
CHAE Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Fyfan. Kollade snödjupskartan och insåg att det fortfarande är snö i mer än halva sverige. 🙁
SadamJR Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Ett säkert vårtecken, har börjat med mina allergipiller.
ApeTrooper Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Kan hoppa på här i tråden när alla pratar brudar med att säga att: Jag förlovade mig i helgen 🙂🥰😳😱😎
SadamJR Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Jag förlovade mig i helgen 🙂🥰😳😱😎 Grattis. När gifter ni er?
Naymari Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Jag förlovade mig i helgen 🙂🥰😳😱😎 När ska längstah komma och trasha bröllopet? ☺️😱
Naymari Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Fyfan. Kollade snödjupskartan och insåg att det fortfarande är snö i mer än halva sverige. Här är det ungefär 15+ och stålande sol
ApeTrooper Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Grattis. När gifter ni er? När ska längstah komma och trasha bröllopet? ☺️😱 I'll get back to you on that 😉
Recommended Posts