Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är nog mera som zak säjer. Dessutom börjar de som är något sånär jämngamla se fullständigt uråldriga ut.

...och vem har tvingat dig att hänga med någon som är "något sånär jämngammal"? 😉😑

Postat

...och vem har tvingat dig att hänga med någon som är "något sånär jämngammal"? 😉😑

Det är ingen som har tvingat mej till nåt. Däremot är jag gammal nog att veta hur jag funkar i vissa situationer.

Postat

Det är ingen som har tvingat mej till nåt. Däremot är jag gammal nog att veta hur jag funkar i vissa situationer.

Jomen dåså.

Postat

Vad är egentligen skillnaden mellan baritone-gitarrer och vanliga gitarrer? Mer basigt sound har jag fått för mig bara.

Postat

Vad är egentligen skillnaden mellan baritone-gitarrer och vanliga gitarrer? Mer basigt sound har jag fått för mig bara.

Säger han inte det i videon? Nedstämd från Bb till Bb. Typ.

😑

Postat

vanligt är att gå så långt ner som en kvint. de brukar vara lite större också och så. de är väldigt praktiska om man vill dubba en basgång!

jag hänger inte med alls idag

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.