SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Intressant film, shutter island, på tv4 ikväll. Har läst boken och fattar inte hur dom kan ha fått till slutet på film om dom inte har ändrat alltihop.
Fidden Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 jag som inte läst boken tyckte filmen var bra. fast har man läst boken så kan det ju vara så att man redan vet för mycket.
SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 jag som inte läst boken tyckte filmen var bra. fast har man läst boken så kan det ju vara så att man redan vet för mycket. Ibland känns det som om jag alltid vet för mycket.
Naymari Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Har haft gitarrspa 🥰 Nu: hallongte 😑 Vilken behandling var på menyn? 🥰
Neosus Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Ibland känns det som om jag alltid vet för mycket. Det vet jag ingenting om.
CHAE Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 (redigerat) Vilken behandling var på menyn? 🥰 Total genomgång; strängbyte, intonering, justering av dragstången, ytbehandling, polish samt behandling av greppbrädan (medelst Dunlop-kitet) 🥰 Har gått igenom Jaguaren, Ibanzen, Epi-SG:n, basen, ackarna (både Sierran och 12:an). Heldag 😑 Redigerat 22 april 2012 av CHAE
Naymari Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Total genomgång; strängbyte, intonering, justering av dragstången, ytbehandling, polish samt behandling av greppbrädan (medelst Dunlop-kitet) 🥰 Har gått igenom Jaguaren, Ibanzen, Epi-SG:n, basen, ackarna (både Sierran och 12:an). Heldag 😑 Låter fett 😄 Har aldrig förstått mig på gitarrpolish. ska jag putsa använder jag diskmedel och en liten gnutta vatten. Känns som det fungerar lika bra. (Kanske majoriteten av mina gitarrer krånglar för mig? 😕 eller så är det bara för att det är billigt skit 😕 )
CHAE Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Låter fett 😄 Har aldrig förstått mig på gitarrpolish. ska jag putsa använder jag diskmedel och en liten gnutta vatten. Känns som det fungerar lika bra. (Kanske majoriteten av mina gitarrer krånglar för mig? 😕 eller så är det bara för att det är billigt skit 😕 ) Funkar säkert kalas med diskmedel. Skön DIY-anda ju 😄 However så kanske diskmedel lämnar en liten film om man inte aktar sig. Därav vattnet förstår jag... Men vatten och elektronik känns inte som en bra kombo 😕 Var försiktigt, Nay. Vill ju inte att du ska få dig en karamell 🙁 Känns bara som en kul lyxgrej att köra med det där kitet. Litet antistatiskt är det också. Hur krånglar de då menar du? Min Epi-SG (tokbudget typ 4000) funkar kalas och den är ju säkert 10 år gammal. Iofs så har jag ju bytt ut mikarna för länge sedan men ändå. Budgetprylar håller ihop så länge man vårdar dem ömt 😑 Sedan så är det ju ett visst affektionsvärde i den 🥰
Pazo Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Jag har precis duschat nu för jag var ute å sprang innan.
Naymari Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Funkar säkert kalas med diskmedel. Skön DIY-anda ju 😄 However så kanske diskmedel lämnar en liten film om man inte aktar sig. Därav vattnet förstår jag... Men vatten och elektronik känns inte som en bra kombo 😕 Var försiktigt, Nay. Vill ju inte att du ska få dig en karamell 🙁 Känns bara som en kul lyxgrej att köra med det där kitet. Litet antistatiskt är det också. Hur krånglar de då menar du? Min Epi-SG (tokbudget typ 4000) funkar kalas och den är ju säkert 10 år gammal. Iofs så har jag ju bytt ut mikarna för länge sedan men ändå. Budgetprylar håller ihop så länge man vårdar dem ömt 😑 Sedan så är det ju ett visst affektionsvärde i den 🥰 det är ju inte mycket vatten. Bara lite för att lösa diskmedlet typ. så att det torkar direkt. Well vi alla vet vad som hände min Ltd... (.....) Min jackson har problem med glapp och jorden. (är ju bara att löda fast igen. förmodligen ska bara ta mig tid) min ibanez strata är lite buzzig och stallfjädrarna resonerar mycket. Sen min första cort är bara allmänt störd. Den är en jävel på att hålla stämningen dock! xD Men lite DIY anda borde jag lösa problemen. men ska bara ta tag i det... xD
SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Då har tv4 8 minuters reklampaus före nyheterna, men jag klagar inte.
Neosus Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Jag har precis duschat nu för jag var ute å sprang innan. Ja va ut å gick men har int duschat någe. Gör de i morron. Jå!
SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Man ska inte duscha för ofta, då börjar man fjälla, men pazo smörjer väl in sej med nåt så han kanske klarar sej.
Micke H Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Man ska inte duscha för ofta, då börjar man fjälla, men pazo smörjer väl in sej med nåt så han kanske klarar sej. Hans KK sköter väl insmörjandet åt honom.
SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Hans KK sköter väl insmörjandet åt honom. Eller hans kk:s kompis, kkk.
Zakyath Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 du har inte funderat på att skaffa en sån sadam? du har väl ganska mycket fri tid.
SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 du har inte funderat på att skaffa en sån sadam? du har väl ganska mycket fri tid. Inte värt besväret. Been there, done that. Dessutom har jag ju längsta.
Zakyath Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Inte värt besväret. Been there, done that. Dessutom har jag ju längsta. det låter som att du inte gör det rätt..
Micke H Postat 23 april 2012 Postat 23 april 2012 det låter som att du inte gör det rätt.. Eller så gör han det mycket bättre än oss andra.
SadamJR Postat 23 april 2012 Postat 23 april 2012 det låter som att du inte gör det rätt.. Eller så gör han det mycket bättre än oss andra. Det är nog mera som zak säjer. Dessutom börjar de som är något sånär jämngamla se fullständigt uråldriga ut.
Recommended Posts