Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag minns bara Brocas och Wernickes afasi. Hade om det på psykolingvistiken.
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 😆 Forumets första riktiga rap battle på gång kanske? 😕 Naaaaaw lilla gubben! Vi som varit med länge minns "Russian Roulette" Enligt Dinkis är det den sköna sorten 😛 Nä'rå, dysafasi är det. Han föddes med det i alla fall så det var ingen stroke eller så inblandat. Tror jag. edith: Brocas afasi. Var fan tvungen att SMS:a honom 😄 Ja men jag undrar mest hur det liksom ter sig! 😕
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Naaaaaw lilla gubben! Vi som varit med länge minns "Russian Roulette" d mins nte ja
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Nu är det snart bron. Undrar om vi får nån diagnos på fruntimmret? Jättestort tack för att du påminde om det!!
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 d mins nte ja Mäh. Är ju verkligen forumets mest episka "battle" nånsin.
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Mäh. Är ju verkligen forumets mest episka "battle" nånsin. länkarå
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Naaaaaw lilla gubben! Vi som varit med länge minns "Russian Roulette" Fast det var ju ingen riktigt rap battle 😛 RussianRoulette och Danny Cort slötjaffsade ju mest och sedan spårade allting ur med "ebonics" (eller hur det nu var). länkarå soft core
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Personligen tycker jag att Masterlast-tråden är skapligt epic 🙂 Fan Danny Boy går ju loss ashårt i den 😄
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Fast det var ju ingen riktigt rap battle 😛 RussianRoulette och Danny Cort slötjaffsade ju mest och sedan spårade allting ur med "ebonics" (eller hur det nu var). soft core Nä men asså... Kanske inget renodlat "rap battle" men tråden är ju en av de mest episka öht evah! Och danny var fan ganska stenhård! 😄
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Nä men asså... Kanske inget renodlat "rap battle" men tråden är ju en av de mest episka öht evah! Och danny var fan ganska stenhård! 😄 Ja 😄 Var det inte så att Danny och MarcusRombo (?) hade någon stenhård beef som totalförintade en eller två Malmö-IRL:er?
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Hela jävla norrland måste ha Brocas afasi isåfall 😆 Nämen det där var nått nytt för mig. Finns benämningar på allt.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Hela jävla norrland måste ha Brocas afasi isåfall 😆 Nämen det där var nått nytt för mig. Finns benämningar på allt. En av bröderna bodde däruppe. Han sa att norrlänningarna pratade mindre än stubbarna de satt på...
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 En av bröderna bodde däruppe. Han sa att norrlänningarna pratade mindre än stubbarna de satt på... schuu
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag gjorde lumpen däruppe. Upplevde det som ett enda stort träsk. Men det kanske var för att vi nästan bara var där.
mrpimmy Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 nån av er som vet vart jag kan hitta tråden med massa olika studios, den med studiobilder?
mrpimmy Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 jodå, jag hittade den själv. här är den. https://www.studio.se/index.php/topic/70410-bilder-paa-snygga-studios-kontrollrum/
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Personligen tycker jag att Masterlast-tråden är skapligt epic 🙂 Fan Danny Boy går ju loss ashårt i den 😄 DEN GAMLA GOA! FYFAN VA BRA DEN VAR OCKSÅ! 😄
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 nån av er som vet vart jag kan hitta tråden med massa olika studios, den med studiobilder? Jåh! 😆 @mrpimmy: va? 😳 Kollat bygg-avdelningen? Skön grej att du vänder dig till Längsta 🙂
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Ja 😄 Var det inte så att Danny och MarcusRombo (?) hade någon stenhård beef som totalförintade en eller två Malmö-IRL:er? Marcus å Danny beefa? 😲 Dessutom i Malmö när Marcus bor i E-tuna och dom två "forumgillade" varandra ganska mkt!? 😄
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 soft core Men jävla fittmoderatorer som delar trådar och raderar inlägg på minsta lilla impuls.
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 DEN GAMLA GOA! FYFAN VA BRA DEN VAR OCKSÅ! 😄 Jag vet. Helt enkelt klockren!
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Marcus å Danny beefa? 😲 Dessutom i Malmö när Marcus bor i E-tuna och dom två "forumgillade" varandra ganska mkt!? 😄 Tja JAG vet inte... Det var någonting med en beef som gjorde att ett par IRL:er gick åt skogen. Nästan säker på att Danny var inblandad på något sätt 😛
mrpimmy Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag har ju inte varit i denna tråden tidigare, här pratas det ju hela tiden. Kul, kommer nog titta hit lite oftare.
Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag har ju inte varit i denna tråden tidigare, här pratas det ju hela tiden. Kul, kommer nog titta hit lite oftare. Gör du helt rätt i ☺️
Pazo Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag har ju inte varit i denna tråden tidigare, här pratas det ju hela tiden. Kul, kommer nog titta hit lite oftare. Lipid!
CHAE Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag har ju inte varit i denna tråden tidigare, här pratas det ju hela tiden. Kul, kommer nog titta hit lite oftare. Gör't 😑 Förresten, skicka hit fikat asap! 😠😛 nämen tja Naymari! Är du frisk än?
Recommended Posts