Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mitt ex berättade att hon en gång skulle bygga ihop en PC och fick hjälp av sin dåvarande kille. Efter ett tag körde hon fast, så hon fick rådfråga lite.

"Hur skulle jag sätta den där tröjan?"

Det tog ett tag innan han fattade vad hon menade.

jumpers.jpg

Postat (redigerat)

Jag tycker det fonkar. Trummorna ligger i nivå med sången och det gillar jag. Kanske att man vill panorera ut kompgitarrerna samt höja nivån liiiiiite på dom. Alltså volymen, Nån dB. DU har nån sjysst distgura där som e...sjysst. Ja allt annat e sjysst oxå.

Alltså jag snackar om lite småputs bara.

Såatte... Men det va du lite inne på förr.. Iallafall när det gäller panoreringen.

Fan va ja tjattrar. 😄

De e rätt så bra som de e oxå.

D e d!

Redigerat av Neosus
Postat

Var kan man lyssna på den senaste varianten?

Det är den senaste jag postat här och i tråden. En komplett historik finns annars här.

Postat
Kan han sluta vara så grym?

jag har spelat med ett par trummisar som spelat typ så duktigt... helt värdelöst dock då jag fått skriva deras komp då de varit helt inkompetenta när det gällde att "hitta på" grejer 😛

Postat

i övrigt hör jag inget konstigt med varken virvel, hihats eller ess-ljud, har väl förlorat diskantkänsligheten eller nåt. lite som att be en färgblind konstnär fixa till den gröna nyansen är jag rädd. men om alla lyssnar på mina låtar konstant i ett par månader i lite för hög volym, tror jag att vi alla är på samma nivå sen.

Kan vi komma överrens om att göra det? 😆

Postat

det som låter piiiiip 😑 fast det är inte helt statiskt... det ligger lite till vänster i mixen men kan inte svara på vilket spår det ligger i...

Postat

ska försöka höra det imorgon när jag kommer hem till min lyssning. i laptophögtalarna låter det för jävligt i vilket fall som helst xD

Postat

inga monitorhörlurar just nu. ett par vanliga halvskräpiga lurar. men jag hör det på laptophögtalarna också. men jag hör inget tjut i någon annan musik.

ni kanske är för gamla 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.