Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Mitt ex berättade att hon en gång skulle bygga ihop en PC och fick hjälp av sin dåvarande kille. Efter ett tag körde hon fast, så hon fick rådfråga lite.

"Hur skulle jag sätta den där tröjan?"

Det tog ett tag innan han fattade vad hon menade.

jumpers.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det fonkar. Trummorna ligger i nivå med sången och det gillar jag. Kanske att man vill panorera ut kompgitarrerna samt höja nivån liiiiiite på dom. Alltså volymen, Nån dB. DU har nån sjysst distgura där som e...sjysst. Ja allt annat e sjysst oxå.

Alltså jag snackar om lite småputs bara.

Såatte... Men det va du lite inne på förr.. Iallafall när det gäller panoreringen.

Fan va ja tjattrar. 😄

De e rätt så bra som de e oxå.

D e d!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan han sluta vara så grym?

jag har spelat med ett par trummisar som spelat typ så duktigt... helt värdelöst dock då jag fått skriva deras komp då de varit helt inkompetenta när det gällde att "hitta på" grejer 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

i övrigt hör jag inget konstigt med varken virvel, hihats eller ess-ljud, har väl förlorat diskantkänsligheten eller nåt. lite som att be en färgblind konstnär fixa till den gröna nyansen är jag rädd. men om alla lyssnar på mina låtar konstant i ett par månader i lite för hög volym, tror jag att vi alla är på samma nivå sen.

Kan vi komma överrens om att göra det? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...