Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu har jag fyllt upp hålen igen. Händerna har fått lite valkar av att jag hållt i "spaden".

Om nio månader kommer storken.

Postat

va ere för hål? 😕

😄

närå, vi har grävt ner 10 plintar som en altan ska vila på så småningom.

Postat

fan tänkte göra en enkel låt, så enkel som möjligt... när jag började skriva in det i datorn dock märkte jag att vändorna gick på tre takter och att det gick om till sjutakt i bryggan och refrängen tittade jag inte ens på. suck.

Postat

Jag överlevde. Där var en skolklass med tjejer ett år yngre där samtidigt. Inte helt fel xD

Gör ni längstah? :Ddd

Själv åker jag bil hem 😑

fan tänkte göra en enkel låt, så enkel som möjligt... när jag började skriva in det i datorn dock märkte jag att vändorna gick på tre takter och att det gick om till sjutakt i bryggan och refrängen tittade jag inte ens på. suck.

När man väl börjat är man förevigt skadad.

Postat

Jag överlevde. Där var en skolklass med tjejer ett år yngre där samtidigt. Inte helt fel xD

Nice 95or va? Shit de är sjutton nu va? Det är ju nästan ok för mig också!

När man väl börjat är man förevigt skadad.

nä fyfan jag håller inte på med massa såna konstiga grejer... tycker det kan funka ok när man spelar på bara gitarr men brukar oftast knasa loss när man ska sätta ihop en hel låt 😠

Postat

Nice 95or va? Shit de är sjutton nu va? Det är ju nästan ok för mig också!

nä fyfan jag håller inte på med massa såna konstiga grejer... tycker det kan funka ok när man spelar på bara gitarr men brukar oftast knasa loss när man ska sätta ihop en hel låt 😠

95 yes. 16-17.

Det brukar landa rejält. Jag brukar aldrig fixa göra låtar i annat än tre o fyrtakt xD

Postat

ja det blir ju helt klart enklast så... fast jag brukar köra trioler snarare än tretakt...

Du menar 6/8

...jo det är samma här. Coolare lixom. ☺️

Postat (redigerat)

congratulations.jpg

Jag knullade inatt. Det var skönt.

Tredje gången vi knullat också. tror minsann jag kan ha skaffat mig ett kk. De e gött!

Du menar 6/8

...jo det är samma här. Coolare lixom. ☺️

nja nej. fyra pulsslag spelar jag alltid mina vändor kring 😮

Redigerat av Zakyath
Postat

Jag knullade inatt. Det var skönt.

Tredje gången vi knullat också. tror minsann jag kan ha skaffat mig ett kk. De e gött!

Grattis! Jag har två KK, det är indeed gött. ☺️

Postat

Ah okej. Jag fattar! 3/4 fast med känsla av 6/8 😆😄

ninjad 😱

Jag brukar också knulla i 3/4, fast med känsla av 6/8.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.