Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, jag tycker han e ute å cyklar lite nu. I motväder.

Det känns inte så bra att få honom emot sej när man har 4 varningar. Undrar hur många han har?

Annons
Postat

Nu går Stöld-tråden åt helvete igen. Det räckte med en Hitler-impuls och så var det klippt.

Postat

Nä de e köpepalt. Orkar inte fixa själv.. 😱😊

*lat*

Vad är det för slags palt? Är det fläsk i? Påminner det om kroppkakor? Såna har jag lagat själv.

Postat

Vad tror ni? :S omastrad och sånt.

Hänger kanske inte riktigt med riktigt. Vad är det för musik?

Postat

Känns som jag har en marknadsföringsstab, like på det! 🥰

Kul att det lönade sig när man för en gång skull la en massa krut på att få det att bli bra.

Postat

Hänger kanske inte riktigt med riktigt. Vad är det för musik?

Det är väl typ något grunge rock indie grej, eller något. Mitt band som lirar. Jag lirar gura och mixerbord.

Postat

Känns som jag har en marknadsföringsstab, like på det! 🥰

Kul att det lönade sig när man för en gång skull la en massa krut på att få det att bli bra.

Gör vad jag kan. Vad har du annars för tankar om vad du kan göra med låten? Jag menar, vad kan du göra för att nå ut? Låten är bra nog.

Postat

Vad är det för slags palt? Är det fläsk i? Påminner det om kroppkakor? Såna har jag lagat själv.

Jo de e med fläsk i. Riktigt gott! 🥰

Postat

Det svänger ju! Orgeln gör hela låten.

Tycker jag!

😄😎

Postat

Det svänger ju! Orgeln gör hela låten.

Tycker jag!

😄😎

Det är meningen! 😛

Tack! 😄

Han som är så ung kan väl inte ha hört talas om the doors?

Jodå 🙂

Postat

Cool. Orgeln gör att det känns som en rockigare och mer testosteronstinn variant av those dancing days. 😄

Postat

Cool. Orgeln gör att det känns som en rockigare och mer testosteronstinn variant av those dancing days. 😄

Thank you! 🙂

Men vad tror ni om mixen? Funkar? För mycket bas? För otydligt? 😮

Postat

Thank you! 🙂

Men vad tror ni om mixen? Funkar? För mycket bas? För otydligt? 😮

Tycker det låter bra mixmässigt, kanske att de där höger/vänster grejorna på sången framåt slutet någon gång ska ner i volym.

Postat

gran gransson från granholm! 😮

lyssnar lapptoppen å där låtere bra!

Det låter bra ur laptop högtalare? Score!

Tycker det låter bra mixmässigt, kanske att de där höger/vänster grejorna på sången framåt slutet någon gång ska ner i volym.

Ah, okej! 😄

Postat

Virveln kändes kanske lite för basig. Och personligen så gillar jag när man mixar fram gitarrerna så det ligger åtminstone i samma nivå med orgel... lixom.

Gillar när orgeln och gitarrerna ligger med varandra...

Eller ja inge snusk. 😱

Gitarrerna ska nog fram lite till tror jag.

Som sagt.

😄

Fast jag vet inte.. 😊

Postat

Virveln kändes kanske lite för basig. Och personligen så gillar jag när man mixar fram gitarrerna så det ligger åtminstone i samma nivå med orgel... lixom.

Gillar när orgeln och gitarrerna ligger med varandra...

Eller ja inge snusk. 😱

Gitarrerna ska nog fram lite till tror jag.

Som sagt.

😄

Fast jag vet inte.. 😊

Check! Får se om jag lyckas göra något coolt :3

Postat

Gör vad jag kan. Vad har du annars för tankar om vad du kan göra med låten? Jag menar, vad kan du göra för att nå ut? Låten är bra nog.

Kommer nog inte göra någonting alls är jag rädd. Låtens huvudsyfte är redan uppnått, dvs jag hade kul och jag är nöjd med resultatet. Ska det bli något mer av den tror jag dessutom att någon annan måste göra den, eftersom jag inte kommer kunna spela den live av flera anledningar. Bland annat för att jag inte kan sjunga den 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.