Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, fidden har tydligen anmält mej. Inväntar min femte och sista varning. Vi kanske aldrig ses mer.

😮

Annons
Postat

Det är många snygga formuleringar, fidden, men det känns lite som om man kommer in i kapitel 2 eller 3, men det kanske är avsiktligt?

Lite kanske. Gillar inte riktigt texter som bara kan tolkas på ett sätt. Sen att det inte finns något kapitel 1 eller 2, eller något avslutande kapitel, det gör inte så mycket.

Postat

Lite kanske. Gillar inte riktigt texter som bara kan tolkas på ett sätt. Sen att det inte finns något kapitel 1 eller 2, eller något avslutande kapitel, det gör inte så mycket.

När vi ändå är igång, vad skulle du säja att texten handlar om?

Postat (redigerat)

...jag tror banne mej att det handlar om Hägges citronmuffins. Sånna som håller i 1000 år.

Har jag rätt? 😑

Redigerat av Neosus
Postat

När vi ändå är igång, vad skulle du säja att texten handlar om?

Såklart att det ska bli en påhittad kärlekshistoria mellan öst och väst, med murar och grejer. Afrikaflörten är ju redan med dessutom. Shit, detta blir ju alldeles FÖR klyschigt. Aj löööv it 😄

Postat

Och så ringde han från arbetsförmedlingen och ville att jag skulle gå på ett möte på torsdag.

Vem? af? 😮

😛

Postat

De bandet jag gjorde EP åt:s sångare har förstört produktionerna på låtarna genom att tidskomprimera dem med en kass apparat som förstör mixen helt. Hans ursäkt var att "Jag ville ha dem lite snabbare." well fuck you too liksom.

Postat

De bandet jag gjorde EP åt:s sångare har förstört produktionerna på låtarna genom att tidskomprimera dem med en kass apparat som förstör mixen helt. Hans ursäkt var att "Jag ville ha dem lite snabbare." well fuck you too liksom.

Mäh.. vikken sneknu... vikken tokskalle. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.